Gabonski napadač Aubameyang: "Imao sam dozvolu da odem iz Borussije Dortmund"

Gabonski napadač je imao dozvolu da napusti Borussiju Dortmund

Gabonski napadač Peirre-Emerick Aubameyang otkrio je da je tokom ljeta imao mogućnost da napusti Borussiju. 

O transferu Aubameyanga (28) se mjesecima špekulisalo, a najviše se povezivao sa Real Madridom.

Nakon što je prošle sezone bio najbolji strijelac Bundeslige, Aubameyang je 'na stolu' imao ponude iz Kine, želio ga je i Milan, dok je on žudio za odlaskom u Real Madrid.

Od cijele priče na kraju nije bilo ništa i Aubameyang je unatoč dozvoli Borussije da promijeni sredinu ostao član crno-žutih.

"U jednom trenutku tokom ljetnog prijelaznog roka sam mogao otići. Sve sam dogovorio sa čelnicima Borussije, ali do transfera nije došlo. Bez obzira na to, u Dortmundu sam se uvijek osjećao dobro i Borussia mi je kao porodica", kazao je Aubameyang, prenosi Bild.

Sa sjajnim partijama Aubameyang je nastavio i u novoj sezoni. Na 11 odigranih utakmica, uključujući sva takmičenja, postigao je 13 pogodaka i upisao jednu asistenciju.