Zinedine Zidane se zahvalio Alvaru Morati dok je odlazio iz Real Madrida

Plavci su dogovrili transfer od 67 miliona funti za napadača Real Madrida.

Zinedine Zidane se zahvalio Alvaru Morati

Zinedine Zidane poželio je Alvaru Morati svu sreću ovog svijeta prije odlaska u Chelsea.

Plavci su dogovorili transfer od 67 miliona funti za potpisivanje napadača Real Madrida, s Moratom i klubom koji su zatvorili pregovore o osobnim uvjetima.

Alvaro Morata je uspio samo početi 15 utakmica La Lige prošle sezone, Real Madrid je osvojio titulu Španije, a Manchester United je ranije želio dovesti Španca.

"Želimo mu svu sreću na svijetu, ali manje protiv Real Madrida", rekao je Zidane.

"Znamo da je Madrid njegov dom, da je oduvijek bio, on je bio ovdje cijeli život."

"On je morao donijeti odluku i odlučio je otići u drugi klub."

Posljednji trening Alvara Morate u dresu Real Madrida

Alvaro Morata za Marcu je rekao: "Vrlo sam sretan, Božija volja, bit ću u Chelseau, klubu koji me htio."

"Nisam razočaran ničim, osvojio sam četiri naslova s Real Madrido, ali sada mislim samo na utakmice sa Chelseaom."

"Želim odrasti, ne bih li otišao, zahvaljujem Zidaneu i želim mu sreću za nadolazeću sezonu."

"Zahvaljujući svim madridistima koji su me podržavali, uvijek ću poželjeti Madridu najbolje, posljednji put kad sam nosio ovaj dres bilo je u Cibelesu."