Jović se oprostio od navijača Eintrachta: Bile su ovo predivne dvije godine, ali Real Madrid je san


Srbijanski napadač Luka Jović oprostio se od navijača Eintrachta.

Podsjetimo, Jović je od prije dva dana i zvanično novi fudbaler Real Madrida, a na kraju je ispao pravi gospodin te se na veoma lijep način oprostio od navijača već sada bivšeg kluba.

Poručio je između ostalog da mu je u Frankfurtu bilo vrlo lijepo protekle dvije godine, ali da je poziv Reala san svakog igrača.

"Kao što ste već pročitali, prelazim u Real Madrid. Želio bih iskoristiti ovu priliku i ponovno vam se obratiti. Zaista sam uživao u ove dvije godine u Eintrachtu iz Frankfurta. Upoznao sam mnogo sjajnih ljudi i igrao u fantastičnom klubu, koji su navijači napravili posebnim".

"Možemo biti ponosni na naša dostignuća. Nikada neću zaboraviti ovu sezonu Europa lige s vama. Vrhunac je, naravno, Kup Njemačke u Berlinu! Zato mi nije lako napustiti Frankfurt".

"Međutim, Real Madrid otvara velika vrata da postanem još veći fudbaler. Svako dijete sanja zaigrati u takvom klubu. Moj san se sada ostvaruje. Želio bih zahvaliti klubu i velikim navijačima. Hvala što ste mi dali šansu razviti svoju ličnost, hvala vam na podršci. Uvijek će biti mjesta za vas u mom srcu", poručio je Jović.

Inače, on iza sebe ima sezonu iz snova jer je odigrao ukupno 48 utakmica i postigao čak 27 golova uz sedam asistencija. Inače, radi se o fudbaleru koji ima samo 21 godinu.

Objavi komentar

0 Primjedbe