Karim Benzema se posljednjih sezona bori sa snažnim kritikama. Sve je krenulo u njegovoj domovini Francuskoj nakon skandala s ucjenjivanjem suigrača Valbuene snimkom seksa, a često su mu sunarodnjaci znali prigovoriti jer ne pjeva himnu kada je u nacionalnom dresu.

"Ako slušate riječi Marseljeze, vidjet ćete da to nije ništa drugo nego poziv da se ide u rat, a to mi se uopće ne sviđa," rekao je Karim Benzema koji od skandala s Valbuenom nije pozivan u reprezentaciju.

Otkrio je Benzema i tko mu je pomogao nakon drame u kojoj je sudjelovao i zbog koje je proveo čak i dan u zatvoru.

"Kada sam proveo dan u zatvoru vratio sam se u Madrid ubijen u pojam. Florentino Perez me je dočekao u Valdebebasu i to nikada neću zaboraviti. Ponio se prema meni kao prema sinu i ja ga stvarno doživljavam kao člana obitelji."

Kritike su ga dočekale i ove sezone u Španjolskoj. Iako mu Zidane vjeruje, navijači nisu zadovoljni njegovim predstavama.

"Velike igrače uvijek kritiziraju  to prodaje novine. Ako odigram loše, nisu mi potrebne novine da bih to vidio. Uvijek dajem sve od sebe i ne zanima me što se piše," dodao je Benzema.