Zinedine Zidane: "Nećemo napraviti pasillo Barceloni i to je moja odluka"



Zinedine Zidane se obratio medijima nakon današnjeg treninga kako bi analizirao sutrašnji ogled s Atletico Madridom, a evo što je sve rekao:

Pasillo za Barcelonu? "Ne znam hoće li postati prvaci prije El Clasica. No, ja sam donio jasnu odluku: neće biti nikakvog Pasilla. Oni su prekršili tradiciju kada to nama nisu napravili nakon Svjetskog prvenstva. Sezona je jako duga i ima još puno do kraja."

Derbi? "Nećemo napraviti Pasillo Barceloni, ali ne bih o tome, usredotočeni smo na sutrašnji ogled protiv Atletica. Razmišljamo samo o tri boda koja želimo osvojiti sutra. Atletico je zasluženo drugi, ali mi ćemo pokušati smanjiti zaostatak."

Žao vam je što ste izgubili ligu? "Ne mogu vam to objasniti. Bilo je vremena u sezoni kada stvari nisu išle onako kako smo željeli i to je dugo trajalo. Imali smo problema s realizacijom. Moramo se nastaviti boriti. Imali smo loš početak i to ne možemo promijeniti. Sada igramo dobro i želimo sezonu završiti na najbolji mogući način."

Atletico? "Mi znamo kako oni igraju i nećemo sada nešto nagađati. Ispred sebe imamo ekipu koja je dobra i u napadu i u obrani. To će biti dobra utakmica i jako je važna za nas."

Derbi je fizičko i emocionalno opterećenje? "Sve je isto kao i prije, imali smo nekoliko dana za odmor. Usredotočeni smo na sutrašnju utakmicu i dobro smo pripremljeni i emocionalno i fizički. Igramo jako dobro, u dobrom smo nizu i želimo to nastaviti sutra."

Odmor za Cristiana? "Naravno, to moramo raditi. Pogotovo kada iza sebe ima puno utakmica. Znamo da i on treba odmor ponekad, ali ne želim razgovarati o pojedincima."

Hoćete li se usredotočiti na pobjedu preko krila ili u sredini terena? "Sutra ćete sve vidjeti. Pitanje je sjajno, ali ako vam odgovorim, znati ćete što će sutra biti."

Bale nije igrao protiv Juventusa? "Nije ušao jer sam ja tako odlučio. On je kao i ostali spreman za sutrašnju utakmicu. Svi su važni za ovu ekipu. Igramo puno utakmica u sezoni i on će dobiti priliku za igru. Neće izgubiti motivaciju, kao ni svi ostali. Ja sam ovdje da ih motiviram. Istina, drugi su igrali više od njega, ali to je nogomet."

Bale ne slavi golove? "Razumijem to da je nezadovoljan i on to može biti, to je normalno kada igrač ne igra koliko želi. Znamo što je on učinio za ovaj klub. Ništa ne znači to što je on propustio nekoliko utakmica, on je i dalje važan za nas."

Rezultat sutrašnje utakmice? "Ne znam, obje ekipe idu po tri boda!"

Hoćete li završiti drugi ili treći? "Naša je zadaća da pobijedimo sve do kraja. Neki kažu da je La Liga već gotova, ali mi ne mislimo tako."

Vaša budućnost? "Nitko mi nije ništa rekao o mojoj budućnosti i nismo razgovarali o tome. Samo treniram ovu ekipu i ništa drugo. Klub je kao i uvijek iza ekipe i trenera. Ne znam što će se dogoditi."

Griezmann je najbolji francuski igrač? "Ne znam je li najbolji, ali dobro radi svoj posao."

Objavi komentar

0 Primjedbe