Iako ni on sam ne zna kada će službeno iz Flamenga preći u Real Madrid, Brazilac ne može skriti svoje uzbuđenje oko tog transfera u, po njemu, najveći nogometni klub na svijetu.

Real Madrid je kupio Viniciusa prošle godine, ali za njegov boljitak ostao je u brazilskom klubu kako bi normalno nastavio sa svojim razvojem. No, u jednom intervjuu je otkrio kako ga je sunarodnjak iz Real Madrida uvjerio da je pravo vrijeme da se pridruži Real Madridu.

 "Casemiro i Marcelo su mi puno pomogli kada sam morao donijeti odluku, rekli su mi da moram igrati za najbolji klub na svijetu", rekao je Vinicius za YouTube Kanal Segue o Baile.

 "Sada ću napustiti najbolji klub u Brazilu kako bi se pridružio najboljem klubu na svijetu. No i dalje ne znam kada ću im se pridružiti. To će mi oni reći. Ja ću se s njima složiti kada god oni to kažu."

Vinicius prati Real Madrid i njihove utakmice, iako se u ovom trenu nalazi prilično daleko. Posebice je i on usredotočen na njihove uspjehe u Ligi Prvaka.

 "Kada sam vidio pogodak kojeg je postigao Cristiano Ronaldo protiv Juventusa, pomislio sam kako ću u jednom trenu igrati s najboljim igračem ikad u nogometu"m nastavio je sa svojim izjavama.

 "Zamišljao sam proslave pogotka s njim. Kada dobijem njegovo povjerenje, pokazat ću mu jedan ples."