Zinedine Zidane se prije nekoliko minuta u Parizu obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Paris Saint-Germaina, a evo što je naš strateg rekao:

Kako se osjećate uoči ove utakmice? "Došli smo ovdje da odigramo dobru utakmicu. Spremni smo i usredotočeni za sutrašnji meč."

Veliki je pritisak na igračima? "Navikli smo na pritisak. Igramo 11 protiv 11 s velikim protivnikom koji želi proći dalje. No, mi moramo razmišljati o našem nastupu. Atmosfera će biti paklena, ali znate kako je to kada protiv vas igra Real Madrid. Svako gostovanje je teško."

Vratili ste se kući (u Francusku)? "Ja sam iz Marseillea (smijeh). Ali da, posebno je doći u Francusku i igrati nogomet. Želim da odigramo sjajnu utakmicu."

Što ako PSG zabije prvi gol? "Mi ne možemo kontrolirati ono što će se dogoditi sutra. Iako imamo prednost od dva gola iz prve utakmice, mislim da nam to ne znači ništa. Moramo biti spremni na sve nepredvidive situacije. Moramo odigrati 90 i više minuta sjajne utakmice."

Najteže Vam je izabrati početnih 11? "Ne mislim da je to najteže. Tu sam već dvije godine i ništa se nije promijenilo. Ekipa je sjajna i vrlo dobro posložena, a moj posao je da odaberem one koji će krenuti od prve minute što ću ja sutra i napraviti."

Neymar? "Njegovim ne igranjem se ne mijenja ništa, ali se zapravo sve mijenja jer je to fantastičan igrač. Ali mislim da će njihova ekipa zbog njegovog odsustva biti dodatno motivirana protiv nas."

Osjećate li tjeskobu uoči utakmice? "Da, sutra je težak dan za nas. No, moramo to pretrpjeti i izaći igrati nogomet."

Di Maria? "On može igrati na bilo kojoj poziciji u napadu, jako se dobro kreće, ima dobar udarac, brz je... Mi ćemo pokušati igrati našu igru i izbjeći nevolje. Vidjeti ćemo što će se dogoditi."

Ozlijeđeni igrači? "Svi igrači moraju biti na sto posto. Ja nikada neću staviti igrača u igru koji nije do kraja spreman. Mislim da sutra svatko može zaigrati. Ali ako i ne zaigra, ovo nije finale, tek smo u osmini finala."

Kako izbjeći pogreške? "Jednostavno, samo moramo igrati nogomet."

Marseille je jedini klub iz Francuske koji je osvojio Ligu prvaka, zašto? "Ne znam. Osvojiti Ligu prvaka je jako teško, a zadnji put je to Marseille učinio 1993. godine. Nikome nije lako osvojiti ovo natjecanje."