Sergio Ramos se uz Zidanea obratio medijima kako bi analizirao sutrašnju utakmicu u Parizu, a donosimo Vam i što je kapetan rekao:

Motivacija? "Sviđa mi se moj posao i uživam u svakom trenutku. Optimističan sam kao i prije svake utakmice i nisam se umorio od pobjeđivanja. Pokušavam se motivirati za svaku utakmicu."

Pritisak na suce? "Sudac ne bi trebao igrati glavnu ulogu. Nadajmo se da će suditi na najbolji mogući način."

PSG? "Oni će nas pokušati destabilizirati na bilo koji način. Mi nećemo promijeniti ništa, usredotočeni smo na utakmicu. Moramo ih poštivati, ali i mi imamo naše tajno oružje."

Marcelo? "Sretni smo što se vraća na nogometni teren. On je sretan i oduševljen zbog sutrašnje utakmice. Puno nam znači na terenu."

Neymar neće igrati? "On je drugačiji igrač od ostalih, on vam je stalna prijetnja, ali znamo tko ga sve može zamijeniti sutra. Di Maria je još jedan odličan igrač koji nam može stvoriti probleme."

Kakvo je stanje u svlačionici? "Liga prvaka je jedno od naših omiljenih natjecanja. Već smo napravili prvi korak u Madridu za prolazak dalje i moramo slično napraviti i sutra. Jedva čekamo ovakve utakmice. Ovo je sjajna prilika da svijetu pokažemo kakav smo tim."

Finale? "Nema mjesta za pogreške sutra. Biti ćemo kažnjeni za svaku grešku. Ovo je važna utakmica, poput finala."

Kako se ti osjećaš? "Ovo je jedna od utakmica koje mi se sviđaju. Doista ću uživati u njoj. Nadam se da ćemo zadržati prednost koju imamo."

Kako komentiraš ono što je Alves rekao? "Svatko ima svoje mišljenje. Kod kuće smo odigrali dobru utakmicu i napravili dosta toga. Kao što sam rekao, ovo je sjajna prilika da svijetu pokažemo tko smo."

Detalji? "Najvažniji su naš pristup i koncentracija. Moramo imati 20 osjetila sutra."

Iskustvo? "Nikada se ne osvrćem na to, ali imam mnogo ovakvih utakmica u nogama. To je svakako dodatna motivacija za sutrašnji meč."