Legendarni Ronaldo: I danas me proganja 5. maj 2002. godine, vratio bih se unazad da mogu



Brazilski legendarni napadač Ronaldo priznao je da i danas nije prihvatio to da nije osvojio Scudetto sa Interom 2002. godine.

Legendarna sezona 2001/2002 zauvijek će biti upamćena u Italiji po spektakularnom kolapsu Intera na gostovanju kod Lazija. Ekipa iz Milana je ušla u posljednje kolo na prvom mjestu na tabeli i sve je izgledalo dobro u početnoj fazi meča, a Inter je na poluvrijeme prenio vodstvo rezultatom 2:1.

Ipak, meč je okončan porazom od 4:2, a Juventus je to iskoristio te je trijumfom od 2:1 nad Udineseom došao do titule prvaka. Inter se ''raspao'' u narednim sezonama, bar kada je u pitanju igrački kadar koji je iznio tu sezonu, a Ronaldo je već tokom tog ljeta otišao iz Intera i obukao dres Real Madrida.

"I danas me taj poraz boli. Ne mogu ga prihvatiti i vjerovatno nikad neću. Inter je moj klub, tu sam došao kao dječak, a otišao kao čovjek, ali i pored toga što sam tako sjajno prihvaćen i što mi je klub dao sve, ja se osjećam krivim što nismo tada osvojili titulu. Da se mogu vratiti u samo jednu tačku u historiji, to bi bio 5. maj 2002. godine. Inter bi slavio titulu", kazao je Ronaldo.

Objavi komentar

0 Primjedbe