"Ne osjećamo pritisak, volimo igrati ovakve utakmice", dodao je Zidane.



Zinedine Zidane se obratio novinarima u Real Madrid Cityju uoči prve utakmice osmine finala Lige prvaka između Real Madrida i PSG-a (srijeda, 20:45 sati).

Trener je podijelio svoje misli ispred velikog okupljanja novinara.

"Usredotočimo se prvo i najvažnije na utakmicu sutra. Znamo da će to biti ukupno 180 minuta, možda i više, ali prvi izazov dolazi sutra i to je to. Bit će 50/50 šanse. Obje ekipe imaju dobre izglede za prolaz."

"Samo želimo da fanovi budu ponosni na nas. Dat ćemo se od sebe, a navijači će biti uz nas, baš kao što uvijek jesu, čak i kada je najteže. Sutra je još jedno natjecanje koje će se usredotočiti i dat ćemo apsolutno sve od nas."

Sustav

"Ono što želim je da moj tim bude usredotočen na igru. Vidjet ćemo sutra. Sustav nije stvarno važan, to je ono što radimo vani na terenu koji se broji. Ono što vam mogu reći jest da način na koji postavljamo nije ključ. Moja briga je ono što mi igrači idu tamo i rade."
 
Rivalstvo

"Ovo neće promijeniti ono što ljudi misle o nama. Sve o čemu razmišljam jest izvedba koju ćemo pokazati, a ne ono što ljudi kažu. Protiv PSG-a, kao navijača Olympique de Marseillea, istina je da se povijesno nalazi suparništvo, ali ne razmišljam o tome. Ovo je Real Madrid - PSG i znamo da će to biti teško borba protiv jake ekipe koja zaista može učiniti težak život za nas."

Posebna utakmica

"Sretan sam što sam uključen u takve utakmice. Mislim da trenutačno nema stvarnog pritiska. Pripremili smo isto kao i uvijek, a istina je da će pritisak uvijek biti u pozadini. To je normalno, uživat ću u tome."

"Ne razmišljam o svojoj budućnosti, samo se usredotočuju na sutrašnju utakmicu. Na to se koncentriram. Pokušat ćemo napraviti dobar pomak i dobro obaviti posao. Svi treninzi, sve igre, oni igraju ulogu za nas i moju budućnost nije ključna stvar ovdje."

Pritisak

"Nisam siguran na kojoj je ekipi veći pritisak. Ne osjećamo se pritisnutim, navikli smo igrati u takvim utakmicama. Želimo doživjeti dobru utakmicu i ljudi dolaze vidjeti spektakl. Nije konačno za mene. To je igra Lige prvaka. Ono što moramo učiniti je igrati dobro i ako to činimo, samo je nebo granica."
 
Cristiano i Neymar

"Govorili smo o velikim igračima, ali sutra je slučaj Real Madrid - PSG, a ne Neymar protiv Cristiana. Cristiano  je napravio neke izvanredne stvari i osvojio pet Zlatnih lopti. Neću napraviti usporedbe. Svi znamo što Neymar može učiniti na terenu. Ima pravu kvalitetu i često čini razliku. Nismo ovdje za obračun između njih dvojice, mi smo ovdje da gledam  Real Madrid - PSG."
 
Bale zamjena

"Moram napraviti zamjene tijekom utakmice i često to činim s ofenzivnim igračima. To sam učinio s  Baleom, Iscom,  Benzemom..."
 
Guti kao trener

"Mislim da je sposoban, vidim kako sada radi kao trener i nadamo se da će jedan korak učiniti. To sam mu rekao i mislim da dobro radi. Stvarno mislim da napreduje. On je Madridista, on je ovdje zauvijek. On živi svoj san, pa se nadamo da će jednog dana doći na poziciji kojoj sam ja."