Thibaut Courtois indirektnom porukom najavio transfer u Real Madrid

Christope Henrotay je najavio kako će njegov klijent slušati ponude Real Madrida, te da će ih ozbiljno razmotriti jer igrač ima želju za prelaskom u najbolji klub na svijetu.



25-godišnji golman Chelsea-ja, Thibaut Courtois, konstantno se povezuje sa svojim povratkom u Madrid. U svojoj karijeri tri godine je proveo u Madridu igrajući za Atletico Madrid, a tamo ima i dvoje djece.

Belgijancu je ostalo još 18 mjeseci do isteka ugovora, a sam je priznao kako je pregovarao s trenutnim klubom oko produženja ugovora, ali još ništa nije potpisano.

Iako je u fazi pregovora oko novog ugovora s klubom iz Londona, čini se da Real Madrid ima namjeru osigurati usluge Courtoisa, a on takvu ponudu teško može odbiti iz svi aspekata gledanja.

Chelsea nije u najboljoj situaciji i neće biti ako klub ispadne već sada u osmini finala Lige Prvaka od Barcelone, a s tim da je prva utakmica odigrana na Stamford Bridgeu, te je završila 1:1, novi kolaps aktualnog engleskog prvaka se ponovno nazire.

 "Nisam posebno jasan oko svoje budućnosti, ono što sam rekao je da moje srce pripada Madridu je možda krivo shvaćeno", rekao je Belgijanac.

 "Imam dvoje djece u Španjolskoj, u Madridu, a to nije lako. Ovdje mi je ostala još jedna godina ugovora, razgovaram s Chelsea-jem oko novog ugovora i sretan sam ovdje."

 "No znam da li Real Madrid ima neke planove oko mog transfera. Florentino Perez u tom slučaju neće zvati mene nego mog agenta i oni će se dogovoriti."

Budućnost ovog golmana izgleda i dalje nepredvidivo.

Objavi komentar

0 Primjedbe