Arjen Robben je igrao za Real Madrid od 2007 do 2009 godine.
Arjen Robben je govorio o odlasku iz Real Madrida


Njegov prvi gol u Ligi prvaka dolazi u njegovoj 18 godini kada je igrao za PSV: " Mislim da je to ostvarenje sna na najvišem nivou u Ligi prvaka, prije nego što sam na utakmici bio na klupi jednu ili dvije utakmice. jer sam bio veoma mlad, ali kada konačno imate priliku da igrate, to je poseban osećaj", objasnio je Robben.

Nakon prolaska kroz PSV i zatim Chelsea, zrelost je došla za Holanđana, potpisao je za Real Madrid s velikim iluzijama: "Real Madrid ima fantastičnu karijeru, takođe ru Evropi, cilj je bio da osvoji desetu titulu Lige prvaka, to je zaista bio san, igrao sam tamo dvije godine, ali nismo osvojili trofej", rekao je za kraj, koji je priznao da je njegov odlazak iz bijelog tima bio težak.

" Osjećao sam da je to korak unazad, Bayern nije bio uspješan u Evropi u prethodnim godinama , a moj cilj je bio da igram na najvišem nivou, a to znači osvajanje Lige prvaka."