Zvijezda Real Madrida neće igrati za svoju reprezentaciju

Ne žele ga vidjeti u njegovoj reprezentaciji


Napadač Real Madrida, Karim Benzema izjavio je da neće igrati za reprezentaciju Francuske, dok god je god njihov selektor Didier Deschamp.

Benzeme nema u reprezenciji Francuske od oktobra 2015. godine i incidenta sa Mathieuom Valbuenom, kada je napadač Reala navodno pokušao da iznudi novac od bivšeg igrača Marseillea i Lyona, ucjenjivajući ga sa kompromitujućim video snimkom.

Selektor Francuske je u više navrata od tada tvrdio da ima Benzemu na umu, ali se nije odlučio nijednom da ga pozove na okupljanje reprezentacije, uprkos činjenici da je Benzema sa Realom osvajao Ligu prvaka i špansku Primeru.

Pred Euro 2016, Benzema je optuživao Deschampa da ga nije uvrstio na spisak putnika jer je podlegao pritisku rasističkog dijela Francuske.

"To je nejasna priča. Postojala je ta afera oko seks snimka, dijelom sam i zbog toga izostavljan. Lično, ono što ide izvan sporta morate da stavite na jednu stranu, potrebni su vam najbolji da biste osvajali trofeje."

"U svakom slučaju ja nemam nikakav problem. Ali ipak, ne smijete biti blesavi. Dok good je Deschamp selektor, neću imati šansu da se vartim, tako makar ja mislim."

"Nije pitanje da li će me pozvati ili ne. Razgovarali smo preko telefona pred Euro. Poštujem ga i uvijek sam ga poštovao. Na početku mi je pokazao puno poštovanja, a onda mi je okrenuo leđa iz čista mira. To boli", izjavio je Benzema.

Objavi komentar

0 Primjedbe