Zinedine Zidane: "Mi smo jedan korak od osmine finala, želimo osvojiti tri boda"

Zidane je govorio o utakmici Lige prvaka protiv APOELa


Zinedine Zidane razgovarao je s novinarima prije nego što je vodio trening uoči susreta njegove momčadi protiv APOEL-a (utorak, 20:45 sati).

Trener Real Madrida govorio je o utakmici u kojoj njegov tim treba pobjedu kako bi osigurao svoje mjesto u osmini finala Lige prvaka, dao je sljedeće izjave:

"Mi smo u dobrom stanju, želimo izaći i pokazati istu odluku kao što smo učinili tijekom vikenda. Jedan smo korak dalje od osmine finala i sutra želimo to obezbijediti sa pobjedom."

"APOEL je dobar tim i to su dokazali, oni zaslužuju svoje mjesto u Ligi prvaka i oni su imali jako dobar nastup na Santiago Bernabeu. Bit će spremni."

Benzema
 "On je prvi koji želi dati više od sebe, zna da može više, mislim da smo ovde da pomognemo svim igračima, a ne samo Karimu, ne možemo reći da griješimo, moramo da postignemo više golova za promjenu i sutra je dan za to."

Optimistični
"Uvijek sam optimističan, jako sam sretan, dobro sam i uživam u onome što radim, postoje i drugi poslovi koji nisu tako laki kao i ostali optimistični, bez obzira što vjerujem u igrače koje imam na raspolaganju."

"Najvažnija stvar za mene je razgovarati sa svojim igračima, imajući u vidu da su došli odraditi posao, vrlo su mladi i dolaze na posao, na primjer, kada je Asensio došao, nije igrao toliko, a sada dobiva više vremena za igru, to će biti isto za Ceballosa, ima strašnu budućnost pred sobom, isto vrijedi za Llorente i sve ostale. Svi imaju budućnost unutar ovog tima."

Objavi komentar

0 Primjedbe