Waston: "Izvinjavam se, nisam htio povrijediti Isca"

Nendall Waston se izvinjava Iscu

Kendall Waston je defanzivac reprezentacije Kostarike koji je povredio Isca, a igrač Real Madrida je morao propustiti prijateljsku utakmicu u Rusiji.

Defanzivac Vancouvera Whitecapsa, MLS lige, pojašnjava sve: "Želim da se izvinim, nije bilo osobne zle namjere. Uvijel sam išao na loptu. Nažalost, udario sam ga slučajno. Nadam se njegovom oporavku za derbi bez problema, gledat ću taj meč."

Waston objašnjava akciju: "To je bio vrlo brz potez. Uklizao sam i udario loptu lijevom nogom, ali po inerciji predstave, udario sam ga i desnom."

Waston je mislio da se neće povrijediti: "Nikad nisam mislio da je bio udarac dovoljno jak da bi izašao sa terena i pokušao sam da se izvinim nakon utakmice. Kada sam vidio povrede koje su mi izbacivali na društvene mreže, mislio sam da bi mogao dugo pauzirati."

"Isco je moj omiljeni igrač i znam da sam mogao da ga povredim."

Waston je također imao incident sa Sergio Ramosom, ali to nije gotovo: "Bio je uznemiren, ali ništa se nije dogodilo. Divim se Ramosovoj karijeri, on je najbolji u svijetu. Sviđa mi se njegov stil."

Objavi komentar

0 Primjedbe