Ronaldo: "Odlazak Neymara bio je sličan mom"

Bivši igrač Real Madrida, Ronaldo Nazario, govorio je u intervjuu za brazilski časopis Veja o odlasku Neymara iz Barcelone, fiskalni problemi pojedinih igrača su La Liga i njihove trenutne situacije.
Legenda Real Madrida je govorio o odlasku Neymara iz Barcelone


O fiskalnim problemima nekih igrača, brazilska zvijezda kaže da je neophodno tražiti najbolje profesionalce i najbolju strategiju za dobru karijeru.

"Kada se dogodi nešto loše, to je dvostruki problem, jer, osim finansijskog aspekta, slika o vama je loše izrađena i teško da se može popraviti", govori bivši igrač kraljevskog kluba.

"Igrači moraju imati vremena da vide sve, moraju se usredotočiti na vlastito poslovanje", rekao je za brazilske novine Veja.

"Neymarov odlazak bio je sličan mom, iako ne znam detalje ili što se dogodilo u pregovorima, moglo je doći do problema s Barceloninim odborom, što je također bio slučaj kad ja sam otišao."

To je zanimljiva tačka i ona koja još jednom naglašava probleme vezane uz odbora Barcelone i njihovo upravljanje klubom.

Bivši igrač Barcelone Dani Alves otkrio je svoje frustracije kada je napustio Kataloniju, komentirajući kako je smatrao da su "nepošteno" postupali prema njemu.

Ronaldo je također govorio svojoj budućnosti i hoće li postati trener.

"Ja sam se potpuno oslobodio od trenera", nasmijao se bivši osvajač Zlatne lopte.

"Ne mogu zamisliti da me 25 igrača gnjavi cijeli dan, pokušavajući me varati."

Međutim, naveo je da trenutno traži mogućnosti za stjecanje iskustva u tom području rada, a da se pritom ne usredotočuje na bilo koju zemlju.

Objavi komentar

0 Primjedbe