Morata: "Zidane mi je rekao da ostanem, ali nisam mogao, želio sam igrati svake sedmice"

Alvaro Morata (26) osvojio je navijače u Premier ligi. On je neprikosnoveni nosilac u Chelsea i našao je kontinuitet koji nije imao u Real Madridu za koji se izjašnjava za vjernog sljedbenika i kojem mu želi najbolje.
MARCA: Alvaro Morata je dao nekoliko izjava o odlasku iz Real Madrida


Mnogo je rečeno, ali koji su bili definitivni faktori za odlazak iz Real Madrida?

"Na kraju jedini odlučujući faktor je da mi treba nešto što mi Real Madrid nije mogao dati, da igram svake sedmcice utakmic, bio u pravu ili ne. Sada sam tri utakmice daleko od najbolje fizičke forme i nastavio sam igrati. To mi je trebalo. Real Madrid je Real Madrid i svaki igrač želi da bude u Real Madridu. Zašto sam želio da napustiti Real Madrid. Morao sam da se igram. Rečeno je da nisam želio da se borim. Borio sam se, sav svoj život sam posvetio igri za Real Madrid, zbog pokušaja da budem u startnoj postavi. Bilo mi je potrebno da igram i u Chelseau sam pronašao ono što mi je trebalo."

Zidane, da li ti je rekao da ostaneš?

"Na kraju ću biti zahvalan čitavog života Zidaneu, jer mi je dao priliku da osvojim Ligu prvaka i igram za Real Madrid. On je rekao, "Alvaro, shvatio sam da želiš igrati i imati kontinuitet. Rekao mi je da ako bih želiš ostani, onda ostani, ali i da je bilo mnogo opcija u napadu. Odlučio sam da je najbolje otići jer je pred nama Svjetsko prvenstvo i želim biti na njemu. Želim da budem važan za Španiju i zbog toga sam morao imati kontinuitet, to je ono što imam."

Da li se kaješ?

"Nikada neću žaliti što došao u klub poput Chelsea. Volio bih da mogu biti u Chelsea sve vrijeme. Svi koraci koje sam uradio u svojoj karijeri služe za nešto, naučio sam. Osvojao sam titule u Italiji za Juventus, u Real Madridu i osjetio sam se važnim. Sada imam izazov da budem šampion u Španiji, Italiji i Engleskoj. Niko ili vrlo malo Španaca je to postiglo. To je moj cilj. Osvojiti Premier ligu i upisati se u historiju."

Objavi komentar

0 Primjedbe