Mauro Silva: "Casemiro je najbolji igrač svijeta na poziciji koju igra"

Mauro Silva baš nahvalio Casemira

Mauro Silva je dugo smatran najboljim veznim igračem svijeta. Referent brazilskog tima koji je 1994. osvojio Svjetsko prvenstvo, legendarni igrač Deportivo La Corune vidi sebe kako najvše liči na Casemira koji je u posljednje vrijeme mnogo toga dao fudbalu.

Što Mauro Silva sada radi? 

"Ja sam u Sao Paulu, radim za Sao Paulo Federation. Pokušavajući poboljšati brazilski nogomet, koji ima puno potencijala, ali treba modernizirati u smislu organizacije i strukture. Mi smo na dobrom putu da imamo puno više profesionalnih i redovitiji nogomet."

I zašto ste odabrali ovu administrativnu stranu nogometa? 

"Dobro pitanje. Istina je da se ne osjećam kao trener, nisam htio nastaviti istu rutinu kao i igrač. Putovanja, trening, utakmice. Ali ja sam želio doprinijeti na neki način u svijet nogometa, jer mi je nogomet davao sve, pa iz ovog područja nadam se da ću vratiti mali dio svega što mi je igra dala."

Da li se fudbal mnogo mijenjao od vašeg penzionisanja?

"Da, mnogo se promjenilo. U fudbalu je stvarno sve više i više posla. Ali ne kažem da je ovo loše. S jedne strane, sportske performanse se nastavljaju, ali poslovna strana je dobila puno tla i moramo se prilagoditi tome, uzimajući dobro u ovoj oblasti. Ali moja filozofija, sada spolja, jeste da vidim fudbal kao integrativni element, sport za rušenje zidova i izgradnju mostova."

Ne mogu zamisliti da Twittam prije utakmice...

"Nikada ne znate. Bio sam igrač koji sam uvijek pokušavao prenijeti vrijednosti poniznosti i mira, ali to nije razlog zašto sam protiv društvenih mreža. Mislim da problem nije društvena mreža, već upotreba koja je ponekad napravljena od njega, to je vrlo koristan alat ako se dobro koristi. Nogomet ne može okrenuti leđa tehnologiji."

Da li se slažete sa korišćenjem VAR-a?

"Slažem se sa svime što služi za pomoć. Tehnologija je fantastična da napravi izveštaje rivala, otkriva nove talente, poboljšava fizičko stanje igrača. Sve ovo je divno. I za arbitražu, mislim da je i jako dobro. Ako pomaže da se izbjegnu nepravde u utakmicama i ne mijenja ritam ovog sporta, zašto ga ne bi koristili?"

Kada će VAR doći do Brazila? U Španiji još uvijek čekamo ...

"Pa još uvijek je malo ostalo. U fazi studije, ali želimo da to ispravimo. Poboljšamo mnoge stvari u brazilskom fudbalu i kada stavimo VAR želimo da prvi put radi, a ne da daje više problema nego rješenja."

Da li i dalje čekaš Špansku ligu?

"Naravno, posebno Deportivo. Španija je moj dom, također moja zemlja ... I Déportivo će uvijek biti u mom srcu."

Je li nemoguće ponoviti SuperDepor poput vašeg?

"Pa, nažalost, bojim se, jer u nogometu je više novca, a razlika u Madridu i Barceloni je nepremostiva, a mojim putem išli su Bebeto, Rivaldo, Djalminha. Možete li zamisliti da Deportivo potpisuje brazilskog državljanina Coutinho u  Deportivu? Sada je nemoguće."

Real Madrida - Barcelona, kako to vidite?

"Liga je vrlo zanimljiva jer je Barcelona daleko ispred, ali ono što vidim je jači Madrid. Zato kažem da će to biti vrlo zanimljivo. Djelo koje Zidane čini je spektakularno i jako sam sretan zbog njega. Sretan sam jer je dobra osoba i vrlo skroman, a to su dva ključna sastojka kako bi bili dobar trener. Iz mog iskustva, na kraju shvaćate da iza najboljih trenera i igrača uvijek postoji dobra osoba, a to je slučaj sa Zidaneom."

Da li ste zamišljali da biste uspjeli kao trener? Počeo priču o Realu...

"Zidane voli fudbal i zna o fudbalu, tako da ima prednost. Zatim, on pokazuje da je odličan menadžer grupe, da je to fundamentalno. U posljednje vrijeme sam razgovarao sa nekoliko igrača Madrida i oduševljen sam sa njim. Ne sumnjam da je Madrid već dugo vremena našao trenera, sa puno kredita, ali u nekom trenutku stvari mogu ići naopako. Siguran sam da će opet napraviti odličnu godinu."

Casemiro je jedan od ključnih igrača Real Madrida

Jedan od ključnih igrača Real Madrida je Casemiro, Šta ti misliš? 

Volim Casemira, sada je to jedna od mojih slabosti. Sve je u redu. Postavljen je ispred odbrane i pruža mir za cijeli tim. On uvijek igra inteligentno, on seijče, dobija dobar početak. A sada je dodao gol svom repertoaru! Uvijek tumačite ono što tim treba u svako doba. Za mene, on je najbolji na svijetu na svojoj poziciji."

Poznajete li ga?

"Da, imamo dobar odnos, upoznao sam ga u reprezentaciji, kad sam pomogao Dungi, Casemiro je dobra osoba, ponizna, vrijedna, dobar muž, dobar otac. On je igrač kojeg uvijek želiš imati u svom timu jer misli samo na kolektiv. To je također jedna od njegovih tajni, njegova poniznost i velikodušnost."

Koje biste mu savjete dali? 

"Igramo na istoj poziciji, ali jako dobro poznaje posao, zna što mora učiniti, a i igrač koji ne traži da bude najistaknutiji na terenu, ako želi više stvari nego što ima kako bi postigao istaknuto značenje, ne bi bio isti Casemiro i on se ne bi tako dobro igrao, on je igrač koji nikad ne traži izvrsnost, ali uvijek se ističe, ključni igrač u svim timovima."

Jeste li ga vidjeli kao važnu s Brazilom?

"Da, danas je već ključan igrač i za Madrid i za reprezentaiciju Brazila. Nema drugog igrača poput njega na ovoj poziciji."

Objavi komentar

0 Primjedbe