Jesus Vallejo: "Moram pokazati treneru da sam spreman igrati"

Jesús Vallejo je debitovao u Copa del Reyu i La Ligi za Real Madrid prošle sedmice. 
Jesus Vallejo želi dokazati Zidaneu da može računati na njega


"Ono što sam uradio jeste da uživam u debitantskim utakmicama, da nastavim sa istim radom i da pokažem treneru da sam spreman za igru", kaže defanzivac u intervjuu za El Periódico de Aragón.

Vallejo je dobio crveni karton u prvoj utakmici Copa del Rey, nakon kupa uslijedila je utakmica u ligi s jakim nastupom protiv Las Palmas.

Trener Zinedine Zidane odlučio je pozvati mladog Španca u ekipu kako bi pomaknuo Nacha Fernandeza na desnu stranu, a bivši igrač Zaragoze bio je zadovoljan što je dobio priliku u prvom timu, ali ne želi da prilike utječu na njegovu radnu stopu.

"Sretna sam, ali sada je moj posao da ne zaspim i da se neizgubim, ne želim izgubiti mjesto", dodao je.

"Znam da nije lako sa mojim godinama biti s toliko velikim igračima, ali ne želim se zaustaviti ovdje."

"Ronaldo je konkurentna životinja, on je igrač koji se brine za sebe, profesionalac je i radi na svim treninzima", objasnio je defanzivac Real Madrida.

"Možete naučiti od njega svaki dan, jer uvijek pokušava biti najbolji."

Vallejo osjeća kako je i dalje imao jedinstvenu vezu s vršnjacima.

"Imam dosta prijateljstava, osobito sa svojim suigračima iz Španjolske do 21 godine, dugo ih poznajem, osobito Asensia, Llorentea i Mayorala", nastavio je.

"Ima puno dobrih ljudi poput Carvajala, Varanea, Ramosa i Nachoa."

Objavi komentar

0 Primjedbe