Asensio: "Ovde smo došli da pobijedimo i da osiguramo naše mjesto u osmini finala"

Marco Asensio se obratio medija pred utakmicu Lige prvaka protiv APOELa


Marco Asensio obratio se medijima koji su se okupili u sobi za novinare na GSP stadionu kako bi razgovarali o sutrašnjoj utakmici protiv APOELa u Nikoziji, u kojoj će bijeli pokušati osigurati mjesto mešu 16 najboljih ekipa: "Došli smo ovdje pobijediti. Svaka igra Lige prvaka zahtijeva od vas da dajete svoje najbolje. Mi dolazimo ovdje da pobijedimo."

"APOEL je težak protivnik. Potrebna im je pobjeda da imaju nade, ali dolazimo ovdje gledajući na pobjedu kako bismo osigurali svoje mjesto u osminu finala. Došli smo ovdje s velikim uzbuđenjem da to postignemo."

Trenunta forma
"Pokušavam raditi što je jače moguće, zadržavam istu želju da pokušavam biti važan član ove momčadi. Želim iskoristiti mogućnosti koje trener daje, bilo kao dio početnog sastava ili klupe. Ja sam u dobroj formi i ja sam oduševljen kao i uvijek. Nadam se da ću nastaviti postizati golove i odigrati dobre utakmice kao što sam do sad radio."

Objavi komentar

0 Primjedbe