Luka Modrić: "Svi nas žele srušiti, teško da možemo do treće titule Lige prvaka"

U ovoj je utakmici Tottenham dokazao da je vrlo dobra i konkurentna momčad, nadam se da će, uz nas, proći u drugi krug, kaže Modrić.
Luka Modrić je imao nekoliko izjava nakon utakmice


Luka Modrić i Real Madrid nisu uspjeli svladati kod kuće Tottenham (1:1) u trećem kolu Lige prvaka. Modrić je korektno odigrao utakmicu.

Kapiten hrvatske reprezentacije osvrnuo se na susret s bivšim klubom.

"Puno sam puta rekao, Tottenham je bio iznimno važan za moj razvoj. U tom sam klubu značajno napredovao kao igrač, proveo sam četiri sjajne sezone i uživao u svakom trenutku."

"Kad god se prisjetim Tottenhama, to su prekrasne uspomene."

"Utakmica je bila izjednačena, u nekim smo dijelovima mi bili bolji, u drugima je bio Tottenham. Za neutralne promatrače je to bila dobra utakmica za gledanje, a na koncu je rezultat pošten."

"U ovoj je utakmici Tottenham dokazao da je vrlo dobra i konkurentna momčad, nadam se da će, uz nas, proći u drugi krug. Pokazao je puno kvalitete, u dobroj je poziciji i samo treba nastaviti tako", izjavio je Modrić.

Prokomentirao je i šanse Reala za treću uzastopnu Ligu prvaka.

"Želimo zadržati standard koji smo postavili posljednje dvije sezone. Nije lako jer nas sada svi žele srušiti i daju sve od sebe protiv nas."

"Svi žele igrati protiv nas i pobijediti nas, zato moramo biti još bolji nego dosad ako želimo do kraja."

Nakon tri odigrane utakmice u skupini H Tottenham i Real dijele prvo mjesto sa sedam bodova, dok posljednje mjesto dijele APOEL i Borussija Dortmund s jednim bodom.

Objavi komentar

0 Primjedbe