"Cristiano Ronaldo je moj idol i tražio sam mu dres po završetku susreta"

Real Madrid i Tottenham odigrali su susret trećeg kola Lige prvaka, a konačan rezultat glasio je 1:1. 
Cristiano Ronaldo je idol Kaneu


Harry Kane odigrao je još jedan susret za Pijetlove, a nakon susreta sa Real Madridom tražio je dres od glavne zvijeze Cristiana Ronalda.

"Pitao sam ga za dres. On je moj uzor, gledao sam ga dok sam odrastao. Lijepo je uzeti dres i uokviriti ga. Dao sam mu svoj dres i ne znam šta će on uraditi sa njim. Rekli smo jedan drugom da se vidimo u narednim sedmicama", rekao je Kane te nastavio:

"To je bila odlična noć za nas. Možemo biti ponosni, navijači i klub mogu biti ponosni. Nekoliko godina ranije igrali smo u Evropskoj ligi i susret koji smo odigrali na Bernabeu pokazao je kakav smo tim."

Real Madrid je preko Cristiana Ronalda stigao do jednog boda u ovom susretu, a Tottenham je stigao do veoma velikog bodova protiv aktuelnog šampiona Evrope.

"Ovo će nam dati veliko samopouzdanje za Premiership. Mi smo pokazali da se možemo nositi sa velikim klubovima svijeta. Htjeli smo pokazati svima da smo dobar tim", ističe za kraj reprezentativac Engleske.

Objavi komentar

0 Primjedbe