Karim Benzema želi karijeru završiti u Real Madridu: "Nijedan klub se ne može porediti sa Realom"

Karim Benzema je nakon produženja ugovora sa klubom do 2021. godine, izrazio želju da završi svoju karijeru upravo na Santiago Bernabeu. 

Karim Benzema produžio ugovor s Real Madridom do 2021. godine


Ovaj 29-godišnjak je u Madrid stigao 2009. godine iz redova Lyona za 35 miliona eura, otkako je stigao u klub, postigao je 182 gola u  i zabilježio 371 nastup za Kraljevski klub.

U kraljevskom klubu je do sada osvojio 14 trofeja. Osvojio je tri trofeja Lige prvaka, dva put Svjetsko klupsko prvenstvo, tri Superkupa Evrope i dvije titule španske lige.

"Drago mi je što sam produžio boravak u najboljem svjetskom klubu", rekao je Benzema.

"Svoju nogometnu karijeru želim da završim ovdje, zato što se niti jedan klub ne može porediti sa sa klubom kakav je Real Madrid."

"Ponosan sam na ono što sam postigao ovdje, ali moram se fokusirati na budućnosti i na osvajanje novih trofeja."

"Moj posao je više nego samo postizanje golova. Morate biti uključeni u timsku igru, povezani sa igračima, stvarati šanse, praviti prostor i ovdje se od vas traži mnogo više nego u ostalim klubovima."

"Dobivate mnogobrojne kritike kada ste u klubu kakav je Real Madrid, međutim to je normalno i zbog toga vas takva očekivanja uvijek guraju naprijed", istakao je francuski internacionalac.

Objavi komentar

0 Primjedbe