Zinedine Zidane: "Malo mi smeta crveni karton koji je dobio Cristiano, žalit ćemo se"

Zinedineu Zidaneu smeta crveni karton koji je dobio večeras Cristiano Ronaldo.

Zinedine Zidane je održao konferenciju za medija nakon pobjede nad Barcelonom

Zinedine Zidanje je održao press konferenciju nakon pobjede nad Barcelonom 1-3 u španskom Superkupu, trener Real Madrida je dao nekoliko izjava nakon utakmice.

"Odigrali smo sjajnu utakmicu, malo mi smeta crveni karton koji je dobio Ronaldo, možda nije bio penal, ali crveni karton je previše. To sad ne možemo promijeniti, nakon žalbe ćemo vidjeti da li će moći igrati u srijedu."

"Jako sam ponosan na igrače, sa igračem manje su igrali sjajno, borili su se i ostvarili pobjedu, moram se zahvaliti igračima. Sad slijedi uzvrati i moramo se dobro odmoriti i pripremiti za tu utakmicu."

"Ništa još nije gotovo, sretni smo sa rezultatom, ali imamo još jednu utakmicu u srijedu. Danas je dan za uživanje jer smo to zaslužili, sutra razmišljamo o narednoj utakmici."

"Kovačić je odigrao odličnu utakmicu, dobro smo se pripremili i on je uradio posao fenomenalno. Osjetio je bol i morao je da izađe, ali ja sam jako sretan sa njim, uvijek kada igra uradi svoj posao odlično."

"Asensio? Nisam iznanađen, on je nevjerovatan igrač, to nije ništa novo. Nije lako ući u ovakoj utakmici, on je ušao i napravio razliku kao i uvijek."

"Isco? Bio sam u klubu kada je Isco tek došao u Real Madrid, pratio sam njegov razvoj i znam o kakvom se igraču radi, njemu je trebalo vremena i utakmica da ostvari svoj puni potencijal. On je igrač koji pravi razliku na terenu, večeras ste vidjeli da mu je nemoguće oduzeti loptu, sretan sam zbog njega jer je on ovo zaslužio." zaključio je trener bijelih.