Florentino Perez govorio o transferu koji je šokirao: Iščupao sam srca našim zemljacima

"Uspio sam ga uvjeriti, iako je bio kapiten Barcelone. Rekao sam mu da želimo izgraditi momčad oko njega", prisjetio se Florentino Perez.

Florentino Perez je mnoge navijače Barcelone naljutio šokantnim transferom

Luis Figo 2000. godine odlučio je nakon pet godina napustiti Barcelonu i u transferu vrijednom 60 miliona eura stići u najvećeg rivala, Real Madrid.

Portugalcu navijači katalonskog ponosa nikad nisu oprostili taj transfer pa su prilikom jednog posjeta Nou Campu i gađali svinjskom glavom, svašta je bilo na toj utakmici.

Na ovoj utakmici su gađali Luisa Figa svinjskom glavom

"To je izgledalo kao da sam našim zemljacima isčupao srca. Nitko nije na jednog igrača 2000. godine potrošio 60 miliona eura. Uspio sam ga uvjeriti da dođe, ali nije bilo lako. Bio je kapiten Barcelone", rekao je predsjednik Real Madrida Florentino Perez pa dodao:

"Rekao sam mu da želimo izgraditi novu momčad oko njega. Poslije su došli Zidane, Ronaldo, Beckham i stvorili smo fenomen poznat pod nazivom Galacticos."

Predstavljanje Luisa Figa kao novog igrača Real Madrida

Luis Figo je grao kao veznjak za Sporting CP, Barcelona, Real Madrid i Inter Milano, a karijera mu je trajala preko 20 godina.

Figo je 2000. proglašen Europskim nogometašem godine, a godinu kasnije za najboljeg igrača svijeta po izboru FIFA. Ušao je i u društvo odabranih koji spadaju među 100 najboljih nogometaša ikad.

Sa Realom je 2001. bio prvak Španjolske, 2002. prvak Europe, uz još jedan osvojeni španjolski superkup, UEFA Superkup i Interkontinentalni kup.