Dani Carvajal: "Mi smo Real Madrid i nećemo riskirati s ishodom prve utakmice"

"Pobjeda na Camp Nou bila je važan korak ka ovom Super kupu", rekao je Carvajal.

Dani Carvajal je govorio o uzvratnoj utakmici protiv Barcelone

Carvajal je razgovarao s medijima prije uzvratne utakmice španjolskog Super Kupa: "Sutra ćemo igrati uzvratnu utakmicu, mi ćemo izaći na teren i tražiti pobjedu. Realni smo i nećemo riskirati s rezultatom iz prve utakmice."

"Pobjeda na Camp Nou bila je važan korak u Superkupu, a vrh toga uvijek je važno pobijediti kod kuće našeg najvećeg suparnika, a to je i veliki poticaj za nas."

Suspenzija Cristiana Ronalda?
"To je prekomjerno, mislim da Cristiano Ronaldo ne želi potkopati suca i to je frustrirajuća situacija u kojoj je on nepravedno odbačen, nadam se da će povući ovakvu suspenziju. Ali ponavljam da je prekomjerno, pa čak i više stavljajući ga u izvješće, tako da je dobio više igara. Suspenzija nas je sve pogodila, on je ključan igrač za nas."

"Tajna ovog kluba je kombinacija svega, svi se krećemo u istom smjeru i osjećamo se važnima. Trener upravlja timom na poseban način, a svi u ovom timu imaju puno kvalitete."

Sudije?
"Žele učiniti sve što je u njihovoj moći, oni su ljudi i pogriješe. Usredotočimo se na igru." 

Najbolji dio karijere? 
"Vrlo sam ponosan što sam dio povijesti ovog kluba, a ja sam na pozornici karijere u kojoj osjećam da samnajzreliji. Više nisam u akademiji, ja se poboljšavam i osvojam svoje mjesto u nacionalnoj momčadi. Želim iskoristiti trenutak i nastaviti  sa pobjedama i naslovima."

Luis Suárez?
"On je izvrstan igrač i veliki napadač. Svi smo mi prijatelji iz iste profesije i svi smo mi ljudi. Službena komisija je tu da procijene treba li kazniti nekoga za simuliranje. Slike su jasne i takve stvari odlučuju, igrama i naslovima. Rijetko je da do pogreške, momčad propušta priliku za pobjedu."