Alvaro Morata: "Ostavio sam Real Madrid jer želim pobijediti u nogometu"

Álvaro Morata prvi put je govorio od svog dolaska u Chelsea i bivši igrač Real Madrida dao je razloge zašto je napustio momčad.

Alvaro Morata je govorio o novom iskustvu u Londonu

Razgovor je počeo govoriti o svom novom iskustvu u Londonu: "To je bilo vrlo dugo i čudno ljeto. Dan koji sam potpisao s Chelseom putovao sam diljem svijeta, od Los Angelesa do Singapura, a potom u London. Sada se moram prilagoditi novom timu, s vrlo taktičkim trenerom kao što je Antonio Conte. Ja mogu potvrditi da sam već prilagođen i da želim početi igrati", rekao je Morata o njegovom potpisivanju s Cheseaom.

Ovo će biti drugi put da se Morata i Conte sastaju, a španjolski napadač priznao je da je njegov prvi izbor bio Chelsea: "Znao sam da je Conte želio da potpišem. Kad sam primijetio da me on želi dovesti, nisam sumnjao, a to je bilo moje sklonosti", priznao je Morata o odlasku.

Morata je bio najskuplji transfer Španjolaca u povijesti, a novinari su pitali hoće li imati pritisak jer je ogroman novac koji mu je Chelsea platio: "Priznajem da je to vrlo važna količina novca, ali imam dovoljno osobnosti za igrati mirno. Igrao sam samo utakmice u predsezoni, a nakon što sam promašio penal, odmah su me navijači izviždali. To je nešto što me motivira, znači da moram raditi svaki dan", rekao je Morata o svom prvom iskustvu u Premier ligi.

Alvaro Morata objasnio zbog čega je napustio Real Madrid

Bivši igrač Real Madrida priznao kada je napustio Los Angeles da će biti vrlo težak njegov povratak u Real Madrid, a to je ono što on misli o njegovim riječima: "Budući da je realno, vrlo je teško da se vratim u Real Madrid. Ako se vratim to bi bilo za veću količinu novca i teško je da momčad može platiti više od 80 miliona eura za moj transfer. Mislim da me Chelsea neće prodati, iako u životu ništa nije nemoguće", potvrdio je Morata

Morata je također objasnio razloge zašto je odlučio napustiti Real Madrid: "Mislim da sam morao napustiti Madrid. Bila je to vrlo teška odluka . Znao sam da odlazim iz tima koji je moj dom i to je sve sada pobjeda, ali to je bila osobna odluka. Imam jako dobre suigrače u Madridu i oni su mi pomogli u svakom trenutku. Ostavio sam Real Madrid jer želim pobijediti u nogometu , želim napraviti sjajne stvari i siguran sam da sam na najbolji način to učinio." zaključio je Alvaro Morata.