Bivši igrač Real Madrida Danilo otkrio da je oduvijek želio igrati pod vodstvom Pepa Guardiole

Danilo je priznao njegovo divljenje jer je Guardiola zaslužan za njegovu odluku.

Danilo je novi igrač Manchester Cityja

Novi igrač Manchester Cityja Danilo otkrio zašto je odlučio napustiti Real Madrid i došao da radi s bivšim trenerom Barcelone Pepom Guardiolom.

Defanzivac je završio na Etihadu za 26 miliona eura, nešto više od tjedan dana nakon što mu se Kyle Walker pridružio iz Tottenhama.

I Danilo je priznao njegovo divljenje jer je Guardiola bio veliki sudionik u njegovoj odluci.

"Vrlo sam sretan što se pridružujem Manchester Cityju", rekao je za službenu stranicu kluba.

Danilo je sretan što je pod vodstvom Pepa Guardiole

"Imao sam snažan interes ostalih klubova, ali uvijek mi je bila ambicija igrati za Pepa Guardiolu. Čim sam čuo za njegov interes, odmah sam znao da želim biti igrač Manchester Cityja."

"Jedva čekam da počnem igrati i veselim se upoznavanju novih suigrača tijekom narednih sedmica."

Očekuje se da će City završiti i potpisivanje Benjamina Mendyja iz Monacu za 52 miliona funti, dok Guardiola nije odustao od potpisivanja Alexisa Sancheza iz Arsenala.