Fernando Santos: "Ja bih stavio ruku u vatru za Cristiana Ronalda"

l Portugal trener Fernando Santos na konferenciji za novinare je analizirao sukob protiv Meksika u debiju Kup konfederacija.

"Stavio bih ruke u vatru za Cristiana Ronalda"

"Mi smo spremni da se suočimo s njima jer su dobar protivnik. Vidjeli smo mnoge videe od njih. Oni imaju puno tehnike, to je vrlo jak protivnik, ali smo spremni za pobjedu."

"Mi nismo favorita za sve. Ali mi nismo omiljeni, jer postoje i druge jake ekipe. Ja želim da moj tim bude fokusiran."

Fernando Santos je govorio o Cristianu Ronaldo i Kupu konfederacija

Cristiano Ronaldo karijerira? "Za karakter Ronalda, stavio bi ruke u vatru u smislu sportista. Ja sam bio njegov prvi trener u odabiru i uvijek je pokazao ono za što je sposoban."

Cristiano lična situacija? "Mi smo ovdje da predstavljamo Portugal u Kupu konfederacija. Imam zavjet od početka sa svojim igračima, sva lična pitanja koja nemaju nikakve veze sa izborom su izostavljena. Tu smo da podržimo jedni druge i da gradimo tim."