Ronaldo: "Želimo da uđemo u historiju sa osvajanjem dvije uzastopne titule Lige prvaka"

"Znamo da će biti teška utakmica protiv Juventusa, ali mi smo Real Madrid i imamo sve šanse da pobjedimo", rekao je Cristiano Ronaldo.

Cristiano Ronaldo je vodio razgovor o finalu Lige prvaka

Cristiano Ronaldo je raspravljao o finalu Lige prvaka u službenom intervjuu za UEFA-e. Portugalski napadač ima priliku da ostvari historijski podvig u Ligi prvaka:

"Želimo da uđemo u historiju, a ako dobijemo, mi ćemo biti prvi tim koji je ikada osvojio naslov u dvij uzastopne sezone pod novim nazivom Liga prvaka. To je naša ambicija i naš san."

Kako se pripremate za svoje treće finale Lige prvaka u četiri godine?

"Uvijek je posebno kada igramo u finalu Lige prvaka. Igramo protiv sjajnog tima. Znamo da će biti teška utakmica, ali mi smo Real Madrid i imamo sve šanse da pobjedimo. Mislim da su šanse 50-50, ali naravno da se nadam da ćemo pobijediti jer to bi bilo izvanredno dostignuće."

Da li je ove sezone Liga prvaka bila mnogo zahtjevnija? Da li zaslužujete finale?

"Osvajanje Lige prvaka je izuzetno teško. U grupnoj fazi, prošli smo kao drugi, iza Dortmunda, ali mislim da smo odradili dobar posao. Onda smo izubacili velike ekipe kao što su Atlético i Bayern i to je razlog zašto smo zaslužili biti u finalu. Otkako sam u Real Madridu, uvijek smo pokazali da možemo proći više od četvrtfinala, to pokazuje kako smo dobar tim."

Jeste li motivirani jer imate priliku da budete prvi tim koji je osvojio dvije uzastopne Lige prvaka?

To je nešto što svaki igrač Real Madrida želi da postigne. Mi želimo da uđemo u historiju, a ako dobijemo, mi ćemo biti prvi tim koji je ikada podigao naslov u dvije uzastopne sezone u skladu sa novim nazivom Liga prvaka. To je naša ambicija i naš san. Hajde da držimo palčeve."

Kako ćete izgledati protiv jake odbrane Juventusa, sa igračima kao što su Bonucci i Barzagli?

"Juventus je odličan tim. Oni nisu stigli do finala slučajno. Oni su osvojili italijansku ligu i kup. Oni su teška opozicija i znamo da će biti teška utakmica. Slični su kao i Atlético de Madrid. Oni imaju fantastičnu zadnju liniju, ali bez obzira na to koliko su dobri njihovi defanzivcu, tu se uvijek može naći slaba tačka. Dakle, mi ćemo morati otkriti njihove slabosti, iskoristiti prostor koji nam Juventus dau igri i iskoristiti to da postignemo golove."

Ove godine u Real Madridu, bilo je 20 ili 21 igrač koji su igrali. Mislite li da je to bio ključni element tima do sada?

"Da, mislim da je tako. Zidane je upravljao timom vrlo inteligentno. To nije lako. To nije jednostavna situacija, jer svaki igrač želi igrati cijelo vrijeme. Zidane je bio jako pametan s tim kako je on to radio, a on je bio u mogućnosti da koristi svakog igrača. To je bilo presudno u postizanju finala i osvajanja La Lige. Mislim da je to zato što smo imali tako sjajnu sezonu."

Moramo da razgovaramo o rekordnih 100 golova u Ligi prvaka. Da li je to posebno? Da li imate to na umu?

Da, to je bila prekretnica do koje sam htio doći. Bio sam blizu tome, ali išao sam par utakmica bez golova, što je bilo malo teže. Uvijek sam vjerovao da će biti prvi igrač u povijesti da postignem 100 golova i uspio sam ga. To je bio cilj koji sam sebi postavio na početku sezone, a zahvaljujući Bogu, bio sam u mogućnosti da se to ostvari. Ja bih da se zahvalim saigračima, treneru i navijačima Real Madrida. Bio je to poseban trenutak u mojoj karijeri. Ja sam izuzetno zadovoljan.

Da li je Zidane imao uticaj na tim. Kada je došao na pola puta prošle sezone, to je bila drugačija situacija. Sada, na kraju svoje prve pune sezone, šta mislite o njemu?

"Uradio je izvanredno posao. On je bio s nama od početka ove sezone, on pokazuje kakav fantastičan trener postaje. Oduševljen sam s poslom koji radi. Uvijek sam mu se divio kao igrač, a sada još više kao trener, jer je on izuzetno pozitivan, marljiva osoba i ima puno poštovanja za igrače. Dakle, nemam sumnje da uspjeh ovog tima je do Zidanea i njeogovg odličnog posla koji radi. Svi igrači su veoma zadovoljni sa njim."