Ronaldo: "Ove godine Cristiano Ronaldo zaslužuje da osvoji Zlatnu loptu"

Brazilac Ronaldo je u intervju za Fox Sports otkrio svoje probleme sa Capellom.

Ronaldo je razgovarao o Zlatnoj lopti, Fabio Capellu, povredama...

Ronaldo Nazario napustio je Real Madrid u zimu 2006/07 i učinio je to protiv svoje volje. To je ono što je otkrio za Fox Sports u Brazilu. Ronaldo je govorio o vremenu dok je bio u Real  Madridu, njegovoj povredi i ko zaslužuje osvojiti Zlatnu loptu.

Njegovo vrijeme u Madridu 

"Otišao sam protiv svoje volje. Imao sam mnogo problema sa Capellom. Imao sam više 100 grama od određene težine i nisam mogao biti dio tima. Na kraju sam bio tolerantan i želio sam shvatiti stavove. Ali on nije imao razumijevanja. Ja sam shvatio svoju poziciju kao trener, ali ponekad u fudbalu, tu 100 ili 200 grama čine razliku. On nije ocjenjivao rad u cjelini, ono što sam mogao doprinijeti. Mislim da me je držao kao svog taoca, ako igram loše za prekomjernom težinom. Naš odnos je bio u raspadanju, dok je došlo do pauze, a onda klub je morao da odabere."

Povrede 

"Strah u nekim siutacijama je neizbježan. Bojao sam se cijelo vrijeme da sam bio u padu, naročito nakon prvog put kada sam osjetio bol, jer je povreda bila presudna a u fudbalu. Trebalo mi je osam mjeseci da oporavim nogu. Moja motivacija je bila veća od straha i da ponovo zaigram."

Zlatnu loptu 2017 

"Ja bih izabrati ove godine Zlatnu loptu dao CristianuRonaldu jer je imao odlične dvije godine. Imao je odlučujuću ulogu u mnogim utakmicama Lige prvaka, zbog toga su u finalu."

Cristiano i Messi

"Oba su fantastični. Volim Messija kad ima loptu u nogama jer postiže golove i sve ostalo. Ali Cristianove brojke se ne mogu ignorirati. To je vrlo okrutna usporedbu. Oba zaslužuju poštovanje od svih."

Njegova ekipa

 "Bio sam zadovoljan sa svim timovima, svakim u to vrijeme. Ali u trenutku kada sam igrao sa Zidaneom, čovjekom kome se divim, to je najbolji dio kada sam igrao. On je tip kojeg volim gledati. Privilegija mi je bila da budem s njim."

Najbolji tim s kojim sam igrao

"Mislim da je najbolji tim sam kojim sam igrao bio brazilski tim 2002. godine, on je smatrao da bi mogao uvijek da postigne gol. To je bila ekipa bez hvalisanja ili individualnosti."