"Mi smo u dobroj formi i ne moramo se oslanjati na bilo koga drugog u borbi za ligu"

"Veoma smo fokusirani na ono što radimo i ramzišljamo samo o utakmici protiv Deportiva", rekao je Zidane uoči ligaške utakmice protiv Deportiva.


Zidane je analizirao utakmicu protiv Deportiva, kojaće se igrati ove srijede (21:30 sati) na Riazor stadionu. Trener je objasnio kako je njegov tim još uvijek u igri:

"Mi smo u dobroj formi, mi razmišljamo samo o sutrašnjoj utakmici i fokusirani smo na ono što moramo učiniti, potrudit ćemo se da osvojimo sutra tri boda."

"Ne osjećam se obaveznim da imamo najbolji svaki dan. To je naša obaveza. U fudbalu ne možete uvijek pobjeđivati. Mi imamo svoju sudbinu u svojim rukama, mi se ne olsanjamo ni na koga, dat ćemo sve od sebe da pobjedimo sutra protiv Deprotiva."

"Mi imamo sve u svojim rukama, dat ćemo sve od sebe u preostalih 6 utakmica."

"Nismo iskoristili mnogo šansi da pobjedimo, ali to je dio nogometa. Zabrinjavajuće je ako ne iskoristite sve šanse, moramo da postižemo više golova, pokušat ćemo ispraviti to."

Varane
"On nema više bolova. On trenira s nama i on će biti s nama sutra. On je fizički dobro i normalno je trenirao. Vidjećete sutra kakva će biti postava. Trudimo se da se igrači  oporave, ali ozljede su dio života igrača."

Isco
"Isco je igrač Reala i nadam se da će ostati s nama, nemam vijeti o tome."

Priče u klubu
"Postoje uvijek razgovarisa svim igračima. Bio sam u Real Madridu 17 godina, a u fudbalu sam 25 godina. To je normalno što se događa svaki put kada izgubimo utakmicu. Navikli smo na to i sve što možemo učiniti je nastaviti da se borimo. Imamo težak meč sutra protiv teškog protivnik i na teškom terenu. Tako će biti sve do kraja sezone. imamo šest ligaških utakmica, a najviše tri u Liigi prvaka i mi ćemo pokušati da damo sve od sebe. "