"On je na mjesto predsjednika došao uz moju pomoć, a kasnije mi je poželio da me boli kao u paklu", pojadao se Calderon o Perezu

Lionel Messi u subotu je u pobjedi Barcelone 5:0 zabio i Las Palmasu, jedinoj momčadi Primere protiv koje dosad nije pogodio.

Izjednačio je tako rekord legendarnog Realovog napadača Raula, koji mu se poklonio:

"Uživam u tvojim golovima u Primeri svakog dana"; napisao je Raul na Twitteru.

No, ta Raulova poruka nije najbolja sjela navijačima Reala koji su prilično burno reagirali na Twitteru.

A kad smo kod Reala spomenimo da se javio bivši predsjednik kluba Ramon Calderon koji nema baš lijepe riječi za sadašnjeg prvog čovjeka kraljeva Florentina Pereza.

Rakitić nije sretan! Barca prodaje njega i Turana da sačuva Messija

"On je na mjesto predsjednika došao uz moju pomoć, a kasnije mi je poželio da me boli kao u paklu", pojadao se Calderon za Radio Marcu.