"Znam da je ovo prava odluka. Real bi mogao biti moj zadnji klub, želim otići na vrhunac"

"Ponude? Nisam razmišljao ni o čem, osim o ostanku u Realu", rekao je Kroos te istaknuo kako ne sumnja u kvalitete Zinedinea Zidanea.


Toni Kroos u srijedu je stavio potpis na novi ugovor s Realom koji ga za klub veže do 2022. Zanimljivo, njemački veznjak nada se da mu je to posljednji ugovor u karijeri.

"Poseban dan za mene, znam da je ovo prava odluka. Real bi mogao biti moj zadnji klub. Ne želim igrati sa 36 godina, karijeru ću završiti s 32. Želim otići na vrhuncu", rekao je Kroos.

"Nadam se da ću sljedećih šest godina igrati za Real. Mojoj obitelji je jako dobro ovdje, a to je meni ključno."

"Ponude? Nisam razmišljao ni o čem, osim o ostanku u Realu."

Progovorio je Nijemac i o treneru Zinedineu Zidaneu.

"Nema sumnji u njegove kvalitete."

Objavi komentar

0 Primjedbe