Ronaldo: "Da sam imao ženu kao Figo, manje bih izlazio"

"Roberto Carlos me spasio. Prošla je ponoć, ležali smo u krevetu spremni za spavanje. Meni su se tad počeli javljati grčevi, a izgubio sam svijest na 30 sekundi", priča Ronaldo


U Realu sam zakasnio na trening dvaput u istom tjednu. Prvi put mi je Arrigo Sacchi održao predavanje i odrezao kaznu. Drugi put sam mu rekao da izabere ili predavanje ili kaznu, prisjetio se brazilski Ronaldo vremena u Realu.

Za tadašnjeg trenera Fabija Capella nema baš lijepe riječi.

"Nije bio pametan, sigurno mu nije među najboljim trenerima."

O odnosu s predsjednikom Florentinom Perezom.

"Perez mi je rekao da budem više kod kuće i ne izlazim toliko, a kao primjer mi je naveo Figa. Ja sam mu rekao da bih i ja više vremena proveo kod kuće da imam ženu kao Figo."

Otkrio je Ronaldo i razloge čestih ozljeda.

"U prvih 10 godina karijere imao sam loše metode treninga. Puno puta sam trčao kao Roberto Carlos i Cafu, a to nisam mogao. Zbog momčadskih treninga sam imao puno ozljeda, i to mnoge od kojih sam se dugo oporavljao."

"Nisam znao kako tretirati te ozljede, nisu onda bili tehnike kao danas. Ali uvijek sam se vraćao, nisam želio prekinuti karijeru zbog ozljede."

Jedan od najkontroverznijih trenutaka bio je kada je finale Svjetskog prvenstva 1998. igrao ozlijeđen.

"Roberto Carlos me spasio. Prošla je ponoć, ležali smo u krevetu spremni za spavanje. Meni su se tad počeli javljati grčevi, a izgubio sam svijest na 30 sekundi. On je prvo mislio da se šalim", zaključio je legendarni Brazilac.

Objavi komentar

0 Primjedbe