Ostala je još samo jedna dilema pred predstavljanje Hazarda


Belgijski reprezentativac Eden Hazard trebao bi do kraja dana ili najkasnije sutra ujutru biti predstavljen kao novi fudbaler Real Madrida.

Kako prenosi Marca, na Santiago Bernabeu stadionu se trenutno vrše posljednje aktivnosti pred predstavljanje Hazarda, a do istog je ostala još samo jedna dilema.

Naime, jedina stvar koju mediji nikako ne mogu otkriti sa sigurnošću je koji će broj Hazard nositi u bijelom dresu.

On naravno najviše voli 'desetku' koju je nosio u Chelseaju, ali i reprezentaciji Belgije. Ipak, taj broj u Real Madridu nosi zvanično najbolji igrač svijeta Luka Modrić pa će Hazard sreću morati potražiti u nekom drugom broju.

Jedini broj koji je slobodan u prvom timu je 16, ali on ni na koji način nije povezan sa Hazardom ili nekom legendom Reala pa je upitno hoće li ga Belgijanac dobiti.

Neki prenose da će uzeti 'sedmicu' koja trenutno pripada Marianu Diazu, dok opet drugi smatraju da je moguće da će dobiti i dvadesettrojku koja je nekada pripala legendarnom Beckhamu. Inače, postoji i mogućnost da će biti predstavljen u dresu bez broja na leđima.

Dodajmo i to da će biti predstavljen s novim dresom koji će u prodaju izaći u petak.

Hazard je u Chelseaju proveo sedam godina, a nakon osvojenog pehara u Evropa ligi prije nekoliko dana je o svojoj budućnosti rekao:

"Biće odlučeno u narednim danima, ja sam večeras na umu imao samo finale. Ja sam već donio svoju odluku i sada čekam na klubove da urade svoje. Mislim da je ovo zbogom, ali u fudbalu se nikada ne zna. Moj san je bio igrati u Premier ligi i to sam uradio u jednom od najvećih klubova, ali možda je sada vrijeme za novi izazov".

Objavi komentar

0 Primjedbe