Eden Hazard najavio transfer u Real Madrid: "Zbogom, vrijeme je za nove izazove"


Eden Hazard je sinoć vjerovatno odigrao posljednju utakmicu za Chelsea protiv Arsenala u finalu Europske lige gdje je na kraju njegov klub došao do titule, a Belgijanac je postigao dva gola.

Nakon utakmice, napadač Chesea je da intervju i bio je skroman kada je raspravljao o svojoj budućnosti.

"Još ne znam o budućnosti, mislim da ćemo odlučiti za nekoliko dana", rekao je Hazard za BT Sport.

"Danas mi je cilj bio osvojiti trofej i to je to. Već sam donio svoju odluku, kao što sam rekao prije nekoliko tjedana."

"Sada to ovisi o klubovima. Čekam na oba kluba, kao što navijači čekaju. Znat ćete za nekoliko dana."

"Mislim da je to zbogom, ali u nogometu nikad ne znate."

"Moj san je bio igrati u Premier ligi. Igrao sam sedam godina u jednom od najvećih klubova na svijetu, pa je možda vrijeme za novi izazov."

Hazard je snažno povezan s transferom u Real Madrid.

Objavi komentar

0 Primjedbe