Napadač Real Madrida minimizira kritike primljene na internetu, nada se da će igrati Copa América i jednog dana osvojiti Zlatnu loptu.

Vinicius Junior je velika nada svjetskog nogometa, ali po dolasku u Real Madrid iz Brazila suočio se s mnogim kritikama.

"Napustio sam najveći klub u Južnoj Americi zbog najboljeg kluba na svijetu. Ne slušam ljude šta pišu na internetu i šta govore. Igrao sam za Flamengo, sada igram za Real Madrid. Slušam samo ljude koji me vole i koji mi žele dobro", rekao je Vinicius.

Vinicius je trebao debitovati za Brazil, ali nije zbog povrede.

"Da, da, zvao me je selektor. Rekao mi je da se oporavim, da budem miran i da nastavim raditi, te da će doći prilika da debitujem za Brazil".

Koji je najposebniji meč za tebe u Real Madridu?

"To je bila ona koju smo izgubili 2:0 od Real Sociedada. Bila je to moja prva utakmica kao starter, ali cijeli tim je bio jako loš i uspio sam da igram dobro čak i kada je tim bio loš. Nakon tog dana, počeo sam više igrati, imati više vremena na terenu i počeo da dobijam više pomoći od mojih kolega".

O svojoj prvoj godini u Realu i snu da osvoji Zlatnu loptu.

"Niko nije došao sa 18 godina, igrao i postigao 30 golova u sezoni. Osjećam se dobro, ne brinem se, a vjerujem da mogu jednog dana osvojiti Zlatnu loptu", zaključio je Vinicius.

Real je Flamengu za Viniciusa platio 45 miliona eura i 17-godišnjak je tako postao sedmi najskuplji igrač u historiji kraljevskog kluba.