Paule, šta će reći navijači Uniteda? "Real je san..."


Iako igra odlično u zadnje vrijeme, Paul Pogba je ponovo potakao špekulacije o njegovom potencijalnom napuštanju Manchester Uniteda.

Ime Paula Pogbe se u kontekstu napuštanja Old Trafforda pominjalo dok je na klupi Crvenih đavola sjedio Jose Mourinho, a i tada se špekulisalo da je Real Madrid jedan od onih koji žele iskoristiti zategnut odnos između pomenute dvojice.

Mourinho je otišao, Solskjaer došao, a Pogba ponovo zaigrao kako zna i umije. Međutim, sada je ponovo prouzrokovao glasine o svom potencijalnom transferu u Real Madrid u budućnosti.

Pogba se trenutno nalazi sa reprezentacijom Francuske, a u svojim posljednjim izjavama je možda dao nagovijestiti da se njegov interes za transfer u Real ponovo pojavio od povratka Zinedinea Zidanea na klupu Kraljeva.

"Kao što sam uvijek govorio, Real Madrid je san za svakoga. To je jedan od najvećih klubova na svijetu... Tu je i trener Zidane i to je sam za svakoga ko voli fudbal", izjavioje Pogba, pa dodao:

"Za sada sam u Manchester Unitedu... Ne znamo šta nosi budućnost. U Manchesteru sam i sretan sam".

Objavi komentar

0 Primjedbe