Predstavljanje Brahima Diaza na Santiago Bernabeu


"Stigao je novi igrač koji ima taj poseban talent i one vrijednosti koje ga mogu učiniti vrlo važnim za ovaj tim", rekao je Florentino Pérez.

Brahim Díaz predstavljen je kao novi igrač Real Madrida na Santiago Bernabéu. Veznjak, koji će nositi broj 21, potpisao je ugovor s klubom do 30. juna 2025. Nakon predstavljanja igrača, predsjednik Florentino Pérez je rekao: "Pozdravljamo našeg novog igrača Brahima Díaza, igrača s kvalitetom, magijom i velikom osobnošću koja sanja o tome da bude uspješan nogometaš koji nosi ovaj dres i grb."  

"Real Madrid je osvojio treći put zaredom titule Lige prvaka i Svjetskog klupskog prvenstva, a četvrti put u posljednjih pet godina. Uvijek kažem da svi madridisti moraju cijeniti ovo razdoblje uspjeha."

"Nastavit ćemo graditi Real Madrid spremni smo oduševiti navijače Real Madrida u sadašnjosti i budućnosti. Zato danas želim pokazati svoje veliko zadovoljstvo dolaskom igrača koji ima taj poseban talent i vrijednosti koje može ga učiniti vrlo važnim za ovaj tim."

"Dragi Brahim, odabrali ste Real Madrid iako su vas željeli mnogo drugi veliki klubovi. Dolazite u najzahtjevniji klub na svijetu. Imate ogroman izazov pred sobom, ali već ste uspjeli dokazati svoju razinu. Navijači će vam ovdje dati sve kako biste osjetili ponos pripadanja najvećoj nogometnoj legendi."

Brahim Diaz: 

"Dobar dan svima. Danas je najvažniji dan u mom životu jer sam stigao u klub iz svojih snova i nisam mogao bolje od ovoga. Pravi poklon za Božić je obući ovaj dres."

"Kada sam donio odluku da odem iz Manchestera, imao sam samo tri opcije: Madrid, Madrid i Madrid. Nemoguće je otići u drugi klub kada vas traži Real Madrid."

"Ja ću dati sve od sebe za ovaj klub, koji je najbolji na svijetu. Obećavam da ću davati 100% od sebe na terenu."

"Želim se zahvaliti mojoj obitelji koja mi je omogućila da zaigram u ovom klubu. Pokušati ću ih učiniti ponosnima. Hvala svima i Hala Madrid!"

Objavi komentar

0 Primjedbe