13.01. ove nedjelje koja je prošla obilježeno je 600 dana otkako je Vinicius došao u redove Los Blancosa. 600 dana od onog trenutka kako je Real Madrid objavio na službenoj stranici da su doveli dragulja iz Brazila. Mladog igrača koji predstavlja novu generaciju igrača. I svi su od tog trenutka čekali da taj mladić zaigra na travnjaku Santiago Bernabeua. Mladi igrač tada nije imao ni 17 godina, a već je imao ugovor s Klubom koji je na posljetku osvojio i 13. trofej Lige Prvaka.

U sezoni 2016/17 on je i dalje bio vrlo mlad igrač, koji je morao mnogo toga dokazati i prikazati navijačima i gledateljima, ali sama činjenica da je u manje od 1.000 minuta postigao 4 pogotka za Flamengo govori o njegovoj kvaliteti i talentu. Njegov karakter je upravo ono što je uvelike privuklo sve velike Europske klubove, no Madrid je taj koji je bio najkonkretniji, ali i najpoželjniji od strane mladog Brazilca. No kada je dogovor postignut, mladi Vinicius još nije mogao na Stari Kontinent jer nije imao dovoljno godina za iseljavanje.

Sezonu poslije, znači 2017/18 Vinicius je odigrao više od 1.000 minuta za svoj klub, ali tih utakmica je bilo manje jer su bile podijeljene kroz Copa Libertadores i domaću ligu. U 17 utakmica koje je odigrao Vinicius je upisao 6 pogodaka i 3 asistencije. Ali ti golovi su imali neki poseban štih, neku drugu i posebnu vrstu zavodljivosti koja je navijače Reala tjerala da maštaju, baš kao što su maštali kod dolaska Ronalda, kod dolaska prvih Galacticosa.

2017. godine je u 12. mjesecu mladi igrač Real Madrida po prvi put sletio u Madrid u posjet Bernabeuu, gdje je ostao apsolutno očaran svim što je ponudio “Kraljevski” Klub. I tako je stigao i taj 12.07.2018. godine kada je Vinicius stigao do onih godina kada je mogao slobodno doći u Europu i tako postati punopravni igrač Real Madrida.

Sjetimo se samo predstavljanja i riječi od strane mladog Viniciusa:
 “Ovo je najbolja prilika koja se može ukazati nogometašu i ja ću napraviti sve kako bi pokazao da sam ju zaslužio. Imam tu čast, već sada doći u sam vrh na Svijetu u Real Madrid, iako imam tek 18 godina.”

 “S ovim godinama pokazat ću svima da sam spreman igrati već sada, znam da prilagodba neće biti lagana, ali ja sam spreman napraviti sve što je potrebno. Ja vas nikada neću razočarati, imao sam priliku birati između najboljih klubova na Svijetu, ali sam izabrao najbolji. Mi smo Real Madrid i mi uvijek želimo više, Hala Madrid!” - to su bile riječi Viniciusa, koje je pomno na predstavljanju navijačima ispratio i sam Florentino Perez.

OD CASTILLE DO DEBIJA U LALIGI
Iako je u sklopu turneje u predsezoni putovao u SAD s prvom ekipom i Julenom Lopeteguiem, kada se vratio na Valdebebas nastavio je trenirati s prvom ekipom, dok je utakmice igrao za Solarijevu Castillu. I već u prvim utakmicama Vinicius je počeo pokazivati zašto je doveden i zašto je toliko koštao. U 5 utakmica postigao je 4 pogotka i tome je dodao jednu asistenciju. Nakon nastupa protiv B momčadi Atletico Madrida, te zbog golova koje je postigao drugoj momčadi Celte Vigo i Unionisti svi navijači su počeli tražiti njegove igre i utakmice u sklopu prve momčadi.
Njegova prilagodba je postajala sve bolja i bolja, a razočaravajućem Real Madridu je bila potrebna nova iluzija, koju je Julen pokušao iskoristiti (na krivi način) protiv Atletico Madrida s tek par minuta prije kraja utakmice.

To je izgledao kao počasni debi jer kako smo i rekli, proveo je tek dvije minute na travnjaku.
Sljedeća prilika došla je na utakmici protiv Alavesa. I u tih 10 minuta pokazao je da se radi o igrači koji će svoje riječi s prezentacije i opravdati. No s tim je uskoro došla i smjena trenera u Real Madridu. Nakon razočaravajućih rezultata smjenjen je Julen Lopetegui, a njegovo mjesto je zauzeo Santiago Hernan Solari.

PRVA TITULA I PRVI GOLOVI
Nakon što je zablistao za U20 reprezentaciju Brazila, gdje se ponašao kao lider ekipe zajedno s Rodrygom, došao je na red i debi od prve minute i to u sklopu Copa del Rey na La Canarinha. To je bila prilika za sve one koji igraju manje da pokažu koliko su kvalitetni i da se izbore za mjesto u startnoj postavi. I on je igrao kao da se radi o još jednoj utakmici gdje mora biti najbolji. Vinicius je startao na utakmici protiv Melille.

Bio je to susret u kojem je Vinicius upisao dvije asistencije. I zaista je već u toj utakmici Kupa izgledao kao lider ekipe koja se nalazi vani na terenu. Istu stvar je pokazao i sada na utakmici protiv Leganesa. Vinicius je jasno pokazao da je ambicija koju on posjeduje upravo ono što je potrebno Real Madridu. I nakon tog je stigao i ključan pogodak na utakmici protiv Valladolida, koji je omogućio promjenu cijelog susreta i tri vrlo važna boda.

Možemo navesti kako ga je u toj utakmici nagradio i glavni sudac susreta jer, iako se lopta odbila od stopera Valladolida, on je upisao pogodak mladom Brazilcu. No ono što je prikazao u uzvratnoj utakmici protiv Melille, ne možemo staviti niti jedno “ali” na njegovu besprijekornu izvedbu.
U toj utakmici smo mogli vidjeti sve, od famoznih driblinga u stilu lambrette, pa sve do ubačaja, udaraca prema vratima protivnika, te pogotka na utakmici. Sve je naravno popratio i famozni brazilski ples kod proslave.

 “Jako sam sretan zbog pogotka, mi u Brazilu smo takvi, nitko mi nije rekao ništa, a Casemiro mi je rekao da ako zabijem pogodak da će mi nešto platiti, tako da sam ja pobijedio.” - našalio se Vinicius Junior.

POTVRDA U LALIGI
No ozljede su s početkom Nove Godine napale Real Madrid, stoga je ponovno sve palo na Viniciusa, koji je spasio stvar. Solari se nije previše ustručavao i dao je priliku Viniciusu da predvodi napad Real Madrida, a sve je ispalo na najbolji mogući način za mladog Brazilca.

I protiv Real Sociedada i protiv Real Betisa, igrač Real Madrida s brojem 28 bio je daleko najbolji od svojih suigrača. Zapravo, nemojmo zaboraviti posljednju utakmicu (protiv Betisa), gdje je predvodio napad Real Madrida zajedno s Cristom i Brahimom.

Nova generacija je stigla na Estadio Santiago Bernabeu, a Vinicius Junior je njezin predvodnik.