Sergio Ramos: "Pet godina smo bez Mourinha, a još uvijek pričate o njemu"


Sergio Ramos, kapetan Real Madrida se obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Al Aina u sklopu finala Svjetskog klupskog prvenstva.

Tvoj 20. trofej u Madridu?
"Imamo priliku da postanemo svjetski prvaci po treći put za redom. Ovaj naslov bi nam vratio samopouzdanje za nastavak sezone. Da, to bi bio moj 20. naslov u Madridu, ali nikada nisam razmišljao o tome. Kada ste u Real Madridu, nikada vam ne dosadi pobjeđivati."

Ronaldove izjave?
"Mi smo ovdje da razgovaramo samo o Real Madridu. Moramo se posvetiti našem finalu protiv Al Aina."

Konkurencija u timu?
"To je dobra stvar. Imate igrače poput Ceballosa, koji nije igrao prošle sezone, a sada igra puno više."

Mourinho?
"Ja ne biram trenera u Real Madridu. Već smo pet godina bez Mourinha, a i dalje pričate o njemu. Mi se borimo za trofej i Mourinho sada nije važan."

Abu Dhabi?
"Jako dobro su nas primili ovdje, iako igramo protiv Al Aina koji je jedan od najvećih klubova u Emiratima."

Izjave o trenerima?
"Kao što sam rekao, poštovanje se stječe, a ne nameće. Ostajem iza toga i danas."

Objavi komentar

0 Primjedbe