Santiago Solari: "Želimo proširiti povijest Real Madrida"


Nakon Sergija Ramosa, trener Real Madrida se obratio medijima uoči sutrašnjeg finala Svjetskog klupskog prvenstva protiv Al Aina.

"Mi smo mirni i fokusirani na ovo finale. Imamo momčad koja zna kako se igraju ovakva finala i sutra želimo proširiti povijest Real Madrida."

"Moramo dati sve od sebe kako bi osvojili ovaj naslov. Treći naslov na ovom turniru za redom bi bio zaista poseban za naše igrače. Ovo je lijepa prilika za nas, jer se ovakve sezone ne ponavljaju često."

Al Ain?
"Oni ne smiju igrati svoju igru i mi ćemo dati sve od sebe da to ne učine. Solidni su u obrani i jako brzi u napadu, što često iskoriste."

Ispisivanje povijesti?
"Nemoguće je osvojiti Ligu prvaka svake godine, jer to je nogomet i ovo je natjecanje u kojem su najbolje momčadi na svijetu. Real Madrid je bio prvak Europe u zadnje četiri od pet godina, što je nevjerojatno. Uspjesi ovog kluba su nevjerojatni, a sutra ćemo pokušati nastaviti ovaj povijesni niz."

Svjetsko klupsko prvenstvo?
"Ovaj format mi je bolji od Interkontinentalnog kupa. Očekivao sam River u finalu, ali ovo je nogomet i iznenađenja se tu događaju. Pobjeda Al Aina je dokaz koliko je ovo kvalitetan turnir. Uz to, jako teško je doći ovdje."

Isco?
"Igrao je vrlo dobro u polufinalu. Sretan sam kada imam sve igrače, potpuno spremne, na raspolaganju. Odluke koje moram donijeti su teže, ali onda mi izgledamo bolje na terenu."

Objavi komentar

0 Primjedbe