Santiago Solari: "Pokušat ćemo 2018. godinu završiti pobjedom"


Trener Real Madrida, Santiago Solari, odradio je posljednju press konferenciju uoči ligaške utakmice  ove sezone. Evo kako je najavio sutrašnji dvoboj protiv Rayo Vallecana (18:30 sati).

Real Madrid se priprema s ovom utakmicom za Svjetsko klupsko prvenstvo, gdje prvu utakmicu igra 19.12..

Rayo Vallecano dolazi na Santiago Bernabeu i Solarijeva momčad ovdje mora tražiti sva tri boda.

Evo što je poručio trener Real Madrida:

Posljednja utakmica ove godine? "Želim svima Vam prvo zaželiti sretan Božić. Pokušat ćemo ovu godinu zaključiti s pobjedom."

Real Madrid je momčad koja pobjeđuje? "Nakon 116 godina povijesti i 13 osvojenih Europskih Kupova, kako netko može sumnjati ili ne vjerovati u Real Madrid. Mi smo Ligu prvaka u posljednjih 5 godina 4 puta osvojili."

Rasprava između Isca i navijača? "Stekao sam dojam da je Isco protestirao jer je tražio korner. Mi smo sutra usredotočeni na satnicu od 18:30h, te računamo na podršku svih navijača na Bernabeuu."

Baleov gležanj? "Problem kod Balea nije problem u pogledu odmora, on ima problema s gležnjem. Sutra ćemo razgovarati s njim da vidimo kako se osjeća, a nakon tog ćemo djelovati."

Poraz od CSKA? "Bila je to korisna utakmica, voljeli bi smo da smo na kraju pobijedili. No završili smo na kraju prvi u skupini."

Isco? "Isco je odrastao i profesionalan čovjek, on je ovom Klubu dao mnogo odličnih stvari i nastavit će to raditi. Najnezahvalniji posao kod trenera je kada mora izabrati startnih 11 jer uvijek se nekog mora izostaviti."

Taktika? "Protiv Raya moramo izaći na teren i pokazati da želimo pobijediti na utakmici od prve minute."

Reakcija navijača na posljednjoj utakmici Lige prvaka? "Ja sam uz sve to čuo i aplauz. Navijači će uvijek izražavati ono što misle. Oni su pravovaljani da to rade i to se mora respektirati. Ekipa će uvijek tražiti podršku od strane navijača, to uvelike cijenimo i uvijek ćemo to tražiti."

Intenzitet? "Sve naše pobjede imaju ono "ali" u sebi... No protiv Huesce nam nije nedostajalo intenziteta, što se tiče utakmice protiv CSKA, ona je bila u potpunosti drugačija."

Nedostatak liječnika? "Za te odgovore morate nazvati Klub. Ja o tom ne znam ništa, a to ni ne pratim."

Rayo Valljecano? "U ovom Klubu svaki je detalj od velike važnosti. Novinari svemu tom daju veliku važnost, ali mi ne, mi samo možemo raditi."

Navas nije branio protiv CSKA? "Keylor ima sav moj respekt i kao čovjek i kao nogometaš. On nam je donio veliku radost. Za mene, tada kao navijača, najnezahvalnija stvar bila je raditi neke usporedbe."

Objavi komentar

0 Primjedbe