Ovo je tek najava jer njegov veliki intervju dolazi u prvom mjesecu, ali ono što je najviše bilo istaknuto jest Modrićeva izjava kako u samim počecima nitko nije vjerovao u njega.

No činjenica je da je Modrić napravio izvanrednu karijeru, koju je nedavno okrunio i s Ballon d'Or. S tim je upravo on uspio okončati 10 godina dugu dominaciju Cristiana Ronalda i Lea Messija.

 "To me čini jako sretnim, što su ljudi počeli prepoznavati sve što sam ostvario u svojoj sportskoj karijeri." - rekao je Luka ga GQ.

 "Morao sam osvojiti mnogo stvari kako bi se ovo dogodilo, pa i drugi su morali shvatiti da se u nogometu ne radi sve samo oko golova, golova i golova." - dodao je veznjak Real Madrida.

Luka je dobio i nagradu GQ Najbolji Sportaš Godine nakon fantastične godine i na individualnoj i na kolektivnoj razini. No priznao je kako njegov put do ovog svega nije bio nimalo lagan. Kazao je kako je morao nadići mnogo problema.

 "Bio sam okružen sumnjama od svojeg djetinjstva. I to ponajviše zbog mojih fizičkih predispozicija, zbog moje težine. Neki su mislili da su ti elementi jako važni kako bi uspjeli u životu, pa i u nogometu, no ja nikada nisam sumnjao u sebe."

Naglasio je kako su mu te poteškoće u djetinjstvu zapravo bile od pomoći, pa je postao još jači:
 "Zahvaljujući povjerenju i vjeri u samog sebe stigao sam u najbolji Klub na Svijetu. I tu na početku dosta ljudi nije isto tako vjerovalo u mene. Očito je to dio mog života, uvijek sam bio okružen sumnjama, uvijek su svi govorili da ja nikada neću stići do samog vrha."

 "Nakon što sam dobio priznanja kao što su FIFA The Best Award i Ballon d'Or vrijede i mnogo više kada znate da vam nitko ništa u životu nije poklonio."

 "Nisam od nikog nikada dobio ništa, za sve sam morao dobro raditi." - završio je Luka.