"Imao sam prijatelje u Realu, ali ih više nemam"


Jese Rodriguez nije igrao skoro godinu dana i teško da se može još nešto očekivati od njegove karijere.

Jese je u intervjuu za AS govorio o boravku u Madridu, rekavši da je 'imao prijatelje koji mu nisu bili prijatelji'.

"Iskreno, nedostaje mi igranje nogometa, želim da igram što je prije moguće. Osjećam se dobro, pripremam se i čekam prijelazni rok", kazao je Jese, pa je nastavio:

"Skoro će godina dana kako sam zadnji put igrao, nekad u aprilu... Nisam čak ni igrao čitavu utakmicu, ne sjećam se ni datuma, odavno ne igram. Jako je teško kada ste nogometaš, a ne možete da igrate. Ipak, pokušavam da izvuče neke pozitivne stvari. Sada sam okružen ljudima koje doista volim i promijenio sam neke navike u svom životu".

Šta ste promijenili?

"Promijenio sam prijatelje. Mislio sam da sam imao neke prijatelje koji bi dali život za mene, ali oni to nisu bili. Kada ste mladi, poznati i imate novac, neke stvari ne vidite na najbolji način. S vremenom sam sve naučio. Sada sam čvrsto nogama na zemlji i stvarnost mi je drugačija".

Jeste li išli kod psihologa?

"Nikada, ali znam da je Alvaro Morata išao i da mu nije bilo lako zbog svega što je prolazio. I ja sam radio pogrešne odluke, ali sada bar znam gdje sam griješio i drugačije pristupam problemima".

Žalite li zbog nečega?

"Najviše zbog trenutaka koje nisam iskoristio u Madridu nakon povrede. Da sam bio malo strožiji prema sebi nakon povrede u Madrudu, stvari bi bile drugačije".

Je li se neko iz Reala od bivših saigrača sjetio da vas nazove?

"Svako radi ono što želi. Mislio sam da sam imao prijatelje u svlačionici Reala, ali oni se nisu zabrinuli za mene niti su mi odgovarali na poruke. Ali imao sam dva prijatelja, s kojima sam od malena igrao. Jedan je u La Ligi, drugi igra u nižim ligama".

Kako je bolest vašeg djeteta utjecalo tokom prošle sezone na vaše igre?

"Imao sam jako loše vrijeme i još uvijek mi je teško. Ne želim nikome da mu dijete ima neku bolest.. Ali to me također motivira. Kad sam umoran, mislim: Ne mogu osjetiti bol ili umor, moram to učiniti za svog sina".

Objavi komentar

0 Primjedbe