Cristiano Ronaldo otkrio zašto nosi broj 7


Portugalska zvijezda Cristiano Ronaldo otkrio je kako je došao do broja sedam i koji je kasnije zajedno s njegovim inicijalima postao naziv njegovog branda (CR7).

Za sve je kriv Alex Ferguson koji je bio trener Manchester United kada je Portuglac stigao tamo i koji mu je rekao:

"Gledaj, želim da nosiš dres s brojem 7", otkrio je Ronaldo na jednoj promociji.

"Bio sam iznenađen jer sam znao kakvi su sve veliki igrači nosili traj dres", rekao je Portugalac.

Ronaldo je prešao u Real Madrid, ali već je u Engleskoj bio na dobrom putu pa da postane svjetska klasa kada je 2009. osvojio Zlatnu loptu, nagradu za najboljeg igrača godine.

"Bio je to početak moje uspješne nogometne priče. Nisam samo unaprijedio nogometne vještine već i fizičku spremu. U pet godina koje sam proveo tamo, naučio sam umjetnost nogometa. Osvojili smo mnogo toga zajedno. Bilo je to poput sna za mene", objasnio je Ronaldo.

Nakon prelaska u Real Madrid, Ronaldo je Zlatnu loptu osvojio još četiri puta.