Alvaro Odriazola: "Solari mi je dao pouzdanje, ali i veću minutažu"


Alvaro Odriozola pojavio se na press konferenciji uoči sutrašnje utakmice protiv CSKA Moskve u sklopu posljednjeg kola grupne faze Lige Prvaka. Evo kako je bivši igrač Real Sociedada najavio utakmicu:

 "Osjećam se jako dobro, jako ugodno, san mi je bio igrati ovdje za Real Madrid. Postigao sam pogodak i upisao tri asistencije. Došao sam ovdje raditi, dati sve od sebe za ovu ekipu. Stvari za sada idu jako dobro, trenutno ne mogu biti sretniji."

 "Liga Prvaka je zaista jako posebna. Igrati Ligu Prvaka na Bernabeuu, slušati himnu, to je nešto prekrasno. U tom natjecanju se javlja neka posebna želja, kao da nosi neku posebnu auru."

 "Zbog puno stvari koje sam naučio i koje mi je donio imam se zahvaliti Lopeteguiu. No više minuta sam upisao pod vodstvom Santiaga, te sam jako sretan što toliko računa na mene."

 "Ja imam veliki respekt prema Ronaldu, koji je ovdje legenda, no on sada pripada prošlosti. Ovdje smo isto tako kao obitelj, a ja sam ostao iznenađen s poniznošću koju igrači imaju ovdje, kao i glad za osvajanjem trofeja."

 "Veliki cilj je pobijediti u svakoj utakmici i to je naš cilj. Real Madrid mora osvajati sve titule i nije istina da igramo intenzivnije u Ligi Prvaka."

 "Radujem se Svjetskom Klupskom Prvenstvu. To je još jedna titula i mogla bi nam biti prva ove sezone. To bi bilo jako lijepo, moji suigrači su mi mnogo pričali o tom. To je teško natjecanje, ali idemo tamo kako bi ga osvojili."

 "Imam odličan odnos sa Carvajalom još iz nacionalne vrste. On mi je puno pomogao, služi mi za primjer i moj je idol. A to što imam privilegiju učiti od njega svakog dana je dodatna nagrada."

 "Vinicius je pravi, kao i nogometaš, ali kao i osoba. Za njega stvari ovdje su isto tako nove. Ne trebam vam previše govoriti o njegovoj kvaliteti, a mogu reći da se jako dobro prilagođava."

 "Benzema mi se svidio, a kada sam došao ovdje zaljubio sam se u njega. Zaista je pravi užitak trenirati s njim, igrati uz njega, zaista je jako lijepo i uživamo biti s njim na terenu. On se u svojem dijelu kreće jako dobro i jako je dobar, rekao bih najbolji. Uopće u to ne sumnjam. On je sada kritiziran, ali je preuzeo lidersku poziciju. Zaista je jako ugodno igrati s njim."

 "Uloga mu je da pomaže, a VAR čini nogomet poštenijim. Suci isto tako mogu napraviti pogrešku, pa im je svaka pomoć jako dobra. Sretan sam što će se početi koristiti od osmine finala u Ligi Prvaka."

Objavi komentar

0 Primjedbe