Solari: "Nadam se da ćemo odigrati utakmicu koja odgovara našoj povijesti u Ligi prvaka"


Santiago Solari se pojavio na press konferenciji uoči sutrašnje utakmice protiv Viktorie Plzen na Doosan Areni, koja je po rasporedu u 21:00h.

Evo kako je Argentinac analizirao češku momčad:
 "Uvijek je jako lijepo igrati ovo natjecanje, ono je povezano s povješću našeg kluba, to nas uvelike inspirira. Kada krene himna svi postanemo dodatno uzbuđeni - igrači, navijači i treneri."

 "Ovo je moja treća utakmica na ovoj poziciji i jako sam sretan što sam igrao u Ligi Prvaka jer sam u njoj uživao i kao igrač. Nadam se da ćemo odigrati veliku utakmicu, baš onako kako povijest svjedoči koji smo hodom išli kroz ovo natjecanje."

REAKTIVIRAN MORAL EKIPE
 "U nogometu, solucije i problemi su integralni, a mi smo ujedinjeni. Kada stvari rade ili kad ne rade, opet morate ići korak po korak. Do sada smo odigrali dvije dobre utakmice, a da nisu dobre, onda ne bi pobijedili. To su bile teške utakmice, ali mi smo igrali ozbiljno i po planu. Istu stvar moramo ponoviti i sutra u drugom natjecanju koje je izuzetno blisko našoj povijesti."

SERGIO RAMOS
 "On ima veliku podršku iza sebe kao kapetan Real Madrida, on isto tako ima veliku odgovornost i uvelike ima posla sa svojim entitetom. On je bio i nastavit će biti fantastičan kapetan. Mislim da je način na koji ispunjava svoju dužnost fantastičan, a to nije lako."

JE LI VINICIUS SPREMAN?
 "Nadam se, mi svi gotovo uvijek dijelimo istu iluziju da igrač pokaže sve što zna kod različitih stvari. No nogometaša čini nekoliko komponenti, a on je mlad i pred njim se nalazi još puno vremena. Preferiram gledati ga kao kompletnog nogometaša jednog dana, a ne kao igrača kojeg imamo svaka tri ili četiri dana kako bi ponovno zaigrao. To je proces koji sam po sebi dolazi prirodno. Ponekad je neizbježno da takvi igrači igraju od samog početka jer su oni sposobni prelomiti utakmicu. Taj talent je tu i postoji i to nitko ne može zaustaviti, ali to je i proces koji se treba izvršavati postepeno."

 "Ja uvijek govorim da Vinicius mora učiti, on ima tek 18 godina, ali isto tako, postoje neke stvari koje se ne mogu naučiti. On je vrlo smiren i njegov nogomet odgovara njegovim godinama. No ima neke stvari koje se ne mogu ne primijetiti kod njegovih igara. Njegov nogomet prenosi radost."

NAPREDAK MOMČADI OD NJEGOVOG DOLASKA
 "Usporedbe uvijek budu neuspješne. Napravili smo puno dobrih stvari u ove dvije utakmice. No moramo utjecati na sve to i popraviti neke stvari. Sve ekipe imaju neke stvari koje moraju popraviti, pa čak i one koje igraju jako dobro."

PRIVREMENI TRENER?
 "Ja sam tek jedna karika u lancu, ja sutra vodim utakmicu. Predan sam ovoj ulogi, pa bila ona dva dana ili možda jedan tjedan."

GOLMAN?
"Neću vam reći tko će sutra igrati. Neću vam reći startnu postavu do sutra."

Objavi komentar

0 Primjedbe