Ramos: "Dobijao sam prijetnje smrću zbog Salaha"


Kapiten Real Madrida osvrnuo se na situaciju sa Salahom iz finala Lige prvaka, nakon sinoćnjeg duela sa Engleskom.

Sergio Ramos rekao je danas da su on i članovi njegove porodice dobijali prijetnje smrću, nakon što je povredio fudbalera Liverpoola Mohameda Salaha u finalu Lige prvaka. Ramos je grubo startovao na Salaha, poslije čega je fudbaler Liverpoola u 30. minutu morao da izađe iz igre.

Štoperu Reala su jučer zviždali navijači Engleske, tokom utakmice sa Španijom u Ligi nacija. Ramos je rekao da prije utakmice nije razmišljao o mogućoj negativnoj reakciji navijača, ali je ponovio da nije namjeravao da povredi Salaha i da se ne osheća krivim.

"Želio sam da su me drugačije dočekali, pošto se ljudi sjećaju samo finala, niko se ne sjeća prijetnji smrću koje su dobila moja djeca, moja porodica. To je veoma osjetljivo pitanje, koje ljudi možda shvataju i kao šalu, a zato su i zviždali na ovom sjajnom stadionu. Moja savjest je čista, već sam objasnio šta se dogodilo i to više ne moram da radim", rekao je Ramos, prenijeli su britanski mediji.

On je rekao da su mnogi ljudi pogrešno shvatili njegov postupak iz finala, ali da se radilo samo o fudbalskim stvarima i dodao da to neće promijeniti ništa u njegovoj igri.

Objavi komentar

0 Primjedbe